2 accounts.

DeletedUser

Guest
Een maatje van me gaat op vakantie een paar dagen. Nou heeft ie aan mij gevraagd of ik zijn stad kan bijhouden. Mag ik dit doen terwijl ik ook mijn eigen stad onderhoud?

Grtz
 

DeletedUser275

Guest
Nee, dat mag niet. Je mag alleen op je eigen account komen.
 

DeletedUser

Guest
En als je dan met mn laptop op iemands anders internetverbinding/ip adres ga foeen, ben ik dan ook illegaal bezig?
*ben een computer analfabeet ;-)*
 

DeletedUser1701

Guest
Een citaat uit de spelregels (Te vinden bij de aankondigingen).

§2: Spelen op een gedeelde internetverbinding

Je mag met meerdere spelers dezelfde computer of internetverbinding gebruiken. Elke speler mag enkel toegang hebben tot zijn/haar eigen spelaccount. Logischerwijs moet er eveneens aan alle andere spelregels voldaan worden. Voornamelijk, maar niet beperkt tot, de vermeldingen onder spelregel §1 zijn hier van belang.

Het is dus toegestaan om op iemand anders internetverbinding te spelen, maar niet op iemand anders zijn account.
 

DeletedUser

Guest
Ok, er staat letterlijk: 'Je mag met meerdere spelers dezelfde computer of internetverbinding gebruiken. Elke speler mag enkel toegang hebben tot zijn/haar eigen spelaccount.' Dus ik mag wel met mijn account op iemand anders computer en internetverbinding spelen, alleen hij/zij zou mijn account niet mogen beheren. Hoe kunnen ze dit dan controleren? In principe is het hetzelfde, alleen zit er dan iemand anders achter de knoppen....
 

DeletedUser

Guest
Ok, er staat letterlijk: 'Je mag met meerdere spelers dezelfde computer of internetverbinding gebruiken. Elke speler mag enkel toegang hebben tot zijn/haar eigen spelaccount.' Dus ik mag wel met mijn account op iemand anders computer en internetverbinding spelen, alleen hij/zij zou mijn account niet mogen beheren. Hoe kunnen ze dit dan controleren? In principe is het hetzelfde, alleen zit er dan iemand anders achter de knoppen....

Hoe de support kan controleren, gaan we natuurlijk niet bekend maken. Maar de support heeftnatuurlijk ook geen geheime camera's in je huis hangen :p

Het is verboden om iemand anders zijn/haar account te beheren, enkel het jouwe dus. Je mag wel via een andere internetverbinding op jouw account. Simpel samengevat: Stel je neef en jij spelen FoE. Je gaat naar je neef en je logt op jouw account in. Dat mag gewoon. Stel je gaat naar je neef en die geeft jou zijn login en wachtwoord gegevens, je gaat terug naar huis en je logt ook effe in zijn plaats in, dat mag dan weer niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Ok dus het is gewoon in good faith. Ik snap m, en ben niet de beroerdste dus hou ik me gewoon aan.
Thnx guys
 

DeletedUser

Guest
Goede beslissing, de tools van de moderators zijn behoorlijk goed...
Ik heb het zelf mogen ervaren dusja
 
Bovenaan