Opgelost [14406] Uitbreiding kan tijdelijk verdwijnen als je andere soort uitbreiding plaatst

DeletedUser7688

Guest
Gebruikersnaam: Keizer Gerwin
Wereld: Arvahall
Flash Player versie: 12.0.0.77
Besturingssysteem: Windows
Browser & versie: Opera 12.16
Viewport grootte: 1680*1050

Beschrijving:

Ik had een medaille en muntenuitbreiding tegelijk beschikbaar. Ik bouwde eerst de medaille uitbreiding en toen verdween mijn munten uitbreiding. Ik heb het kunnen oplossen door mijn browser te vernieuwen. Toen kwam de muntenuitbreiding er weer te staan. Maar ik meld het toch even.
Screenshot(s):
nvt
 

DeletedUser

Guest
Dag gerwin, dankjewel voor je melding!

Ik denk dat het gebeurt omdat er over het algemeen elke keer maar 2 uitbreidingen zichtbaar zijn (munten/medailles en de dia uitbreiding) en dat daarmee iets even fout gaat met het verwerken.

Ik heb volgende week eindelijk een medaille uitbreiding, dus ik ga even kijken of ik het kan reproduceren dan ;)
 

DeletedUser

Guest
Dag gerwin, dankjewel voor je melding!

Ik denk dat het gebeurt omdat er over het algemeen elke keer maar 2 uitbreidingen zichtbaar zijn (munten/medailles en de dia uitbreiding) en dat daarmee iets even fout gaat met het verwerken.

Ik heb volgende week eindelijk een medaille uitbreiding, dus ik ga even kijken of ik het kan reproduceren dan ;)
lol je lijkt 3D wel

maar die fout is idd irritant als je hem hebt
 

DeletedUser

Guest
Dit is inderdaad een bekend probleem en kan ook voorkomen met een diamantenuitbreiding. Het is doorgegeven aan onze ontwikkelaars, die het hopelijk spoedig oplossen. :)

FOE-14406 en FOE-18213
 

DeletedUser

Guest
Ik weet dat deze al is doorgegeven, maar ik wou even bevestigen dat ik er ook last van heb.

Het lijkt inderdaad voor te komen uit het feit dat het systeem op één of andere manier niet verwacht dat je meer dan één uitbreiding hebt.
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt inderdaad voor te komen uit het feit dat het systeem op één of andere manier niet verwacht dat je meer dan één uitbreiding hebt.

Dat kan niet, want het systeem geeft zelf aan dat er meerdere uitbreidingen beschikbaar zijn.
 

DeletedUser6878

Guest
Dat kan niet, want het systeem geeft zelf aan dat er meerdere uitbreidingen beschikbaar zijn.

Ik heb het ook verschillende malen gehad dat na een medaille, diamanten of gewone uitbreiding, de andere uitbreidingen opeens niet meer zichtbaar zijn terwijl ze vlak ervoor nog wel beschikbaar waren. Ze zijn er echter nog wel, ik geloof dat ze na opnieuw inloggen wel weer te gebruiken waren.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het overigens niet kunnen reproduceren, zal wel niet altijd voorkomen?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het ook verschillende malen gehad dat na een medaille, diamanten of gewone uitbreiding, de andere uitbreidingen opeens niet meer zichtbaar zijn terwijl ze vlak ervoor nog wel beschikbaar waren. Ze zijn er echter nog wel, ik geloof dat ze na opnieuw inloggen wel weer te gebruiken waren.

Dat klopt. Heb ik ook gehad en opnieuw inloggen helpt. Hij beweert echter dat het zou kunnen komen doordat het systeem niet verwacht dat je meer dan één uitbreiding hebt en daar heb ik mijn twijfels bij. Voordat je de uitbreiding plaatst geeft het systeem immers correct aan dat je meerdere uitbreidingen hebt.
 

DeletedUser10111

Guest
Ik hoop het, maar ik heb dat kortgeleden nog zien gebeuren. Ik weet alleen niet of dat in 1.64 of in 1.65 was.

Ik had een uitbreiding vrijgespeeld met onderzoek en wou hem plaatsen. Bij het bouwen zag ik dat ik ook met medailles kon uitbreiden (dat wist ik niet).
Uiteraard was er ook de diamant uibreiding.

Ik heb toen de medaille variant gekozen. Daarna wou ik de vrijgespeelde uitbreiding neerzetten, maar die was weg. Er was nog wel een 2e medaille uitbreiding, en die heb ik neergezet.
Volgens mij was daarna alleen de diamant variant nog over.
Ik heb later nog een keer gekeken, en toen was de vrijgespeelde uitbreiding er wel weer, en die kon ik ook bouwen.
 
Bovenaan