Opgelost [13367] GvG geschiedenis mist informatie en gebeurtenissen

DeletedUser5020

Guest
Het enigste wat ik nog mis is als je siegeleger word aangevallen door een gilde die niet op de map staat dat je daar geen melding van ziet in de logs. Als ze enkel uit zijn om je siege te slopen kom je dus ook nooit te weten welke halfbakken gilde zich daarmee bezighoud.
 

DeletedUser

Guest
Omdat dit me meer een fout lijkt dan een idee, heb ik het verplaatst naar het foutenforum. Ik heb de fout ook doorgegeven aan onze ontwikkelaars, zodat ze dit kunnen onderzoeken. Bedankt voor je melding!

FOE-13971
 

DeletedUser

Guest
als aanvaller op een belegeringsleger op een vrije zone (AI) kun je ook niet in de logboek zien dat je deze gilde hebt aangevallen.

Dit mag ook doorgegeven worden denk ik?
Dan kan ik zien wie er helpen en wie niet ;)
 

Mr.Quib

Actief lid
Ik post hier, omdat dit onderwerp het meest aansluit:

Op dit moment zie ik alleen namen van gildeleden in het logboek op het moment dat ze online zijn. Als er bij een bepaald event geen naam staat, moet ik dus wachten tot diegene online is voor ik het kan zien, erg onhandig. Kan dit aangepast worden, zodat ik altijd de namen kan zien en kan checken wie wat heeft gedaan?
 

Mr.Quib

Actief lid
Net aangevallen in GvG. Op het moment dat de siege is verslagen, verdwijnt alle informatie uit het logboek. Niet echt de definitie van een logboek dus...

En dan nog mijn eerdere opmerking: spelers van mijn gilde zie ik alleen in het logboek op het moment dat ze online zijn, kan hier iets mee gedaan worden?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Bump... ik sluit me aan bij bovenstaand: soms wordt de naam van de speler die een actie gedaan heeft wel vermeld in de GvG geschiedenis, maar vaak staat er alleen de naam van het gilde. Graag aanpassen zodat dit altijd de naam van de speler toont!
 

DeletedUser

Guest
Ook de andere missende informatie (bv. missende spelersnaam voor bepaalde gebeurtenissen) was al doorgegeven aan onze ontwikkelaars. :)

FOE-13367

Geen idee waarom dit naar de "Fouten" afdeling verschoven werd.
Ik heb hetzelfde een tijd geleden al gemeld bij support (http://support.innogames.de/playerticket/showticket/?ticketID=8671935), maar de melding werd gelijk dichtgeknald en er is niets mee gedaan (in elk geval als feedback in mijn richting).
Ik kan maar een conclusie trekken; dit wordt niet als fout beoordeeld.

In je supportaanvraag wordt duidelijk vermeld dat deze fout is doorgegeven. Het is dus helemaal niet zo raar dat dit topic in het fouten-forum staat. :)
 
Bovenaan