Geen Reproductie 13-02-2016 Spel laadt niet meer

DeletedUser10247

Guest
Bij mij werkt het ook niet. Ik zit bij xs4all maar ik heb helemaal geen glasvezel in mijn buurt. De ene dag laadt het spel wel (gedeeltelijk), maar vandaag helemaal niet.
 

DeletedUser10248

Guest
Ik heb een vrij goede workaround gevonden. Neem een mobiele telefoon en tether deze. Start daarmee de flash op. Als de boel eenmaal geladen is en werkt, kun je terugschakelen naar de vaste verbinding. Ik heb gemerkt dat de flash daarna in de cache blijft, dus je kan zelfs de computer op standby zetten en later opnieuw inloggen. De bug zit niet in de connectie na het laden van de flash, alleen in de eerste fase.
 

DeletedUser4747

Guest
inlogscherm laden lukt wel, maar werelden starten niet meer op, time out foutmelding
 

DeletedUser9786

Guest
Ik kon tot begin van de middag nog gewoon inloggen, toenstraks een aantal uren niet en nu kan ik er wel in maar doet de chat het niet. Heb Ziggo. Update; hij doet het weer..
 

ThaMartin

Actief lid
Er zijn vanavond wat problemen geweest, los van de verbindingsproblemen die eerder in dit topic zijn gemeld. De problemen van vanavond zouden inmiddels inderdaad verholpen moeten zijn.
 

DeletedUser

Guest
Er is zojuist een spel update doorgevoerd. Zoals altijd kan dan het spel tijdelijk onbereikbaar zijn. Alles zou nu weer gewoon moeten werken.
 

DeletedUser6877

Guest
Inloggen is voor sommigen nog steeds moeilijk, de chat hapert nog steeds om de vier uur en gvg is nog steeds ondoenlijk traag om 20.00 uur 's avonds.
 

Mr.Quib

Actief lid
Ik gebruik Firefox en de plug-in 'No-Script'. Sinds zaterdag krijg ik waarschuwingen voor XSS cross-site scripting en heb ik regelmatig moeite met inloggen. Uitzetten van NoScript helpt, dus het lijkt dat dit met elkaar te maken heeft. Volgens het log gaat het om doubleclick.net, een site van Google.

Cross-site_XSS_waarschuwing.png
Cross-site_XSS_waarschuwing_console.png
 

DeletedUser

Guest
Ik gebruik het zelfde en heb er geen last van. Je hebt kans dat als je doubleclick.net niet toe staat je er geen last van hebt. Bij mij staat die op forbidden.
 

DeletedUser

Guest
Je moet in NoScript in principe alles verbieden en dan 1 voor 1 sites toe gaan staan tot je pagina's werken. De rest kan je op verboden laten staan. Doubleclick is een advertentie site en die moet je gewoon altijd blokkeren.
 

Mr.Quib

Actief lid
Toch vreemd dat ie sinds zaterdag ineens begon te mekkeren, tot nu toe nog nooit last van gehad bij FoE.:confused:
 

DeletedUser

Guest
Als ze bij doubleclick iets wijzigen hoeven ze daar bij Inno niet van op de hoogte te zijn. Stel Inno zet bushokjes neer en verkoopt de advertentieruimte aan één bedrijf i.p.v. het zelf allemaal te regelen. Dan hebben ze dus geen flauw benul van, of enige invloed op wat er in die bushokjes komt te hangen.
 

Markus

Actief lid
al eens gekeken of je dit kan oplossen met een proxy? of sterker, dat een provider proxy dit veroorzaakt?
 

Mr.Quib

Actief lid
Het lijkt met een update van NoScript / Firefox te maken te hebben. Vorige week op de laptop de boel geupdate, kreeg pas XSS waarschuwingen met de nieuwste Firefox en de NoScript update die daar overheen kwam.
Sites blokkeren heeft ook maar tijdelijk gewerkt, ik blijf de XSS waarschuwing krijgen, heb nu maar ff alle waarschuwingen uitgeschakeld.
Verder geen problemen meer met inloggen, behalve dan de gebruikelijke trage zooi rond 20.00.
 

Mr.Quib

Actief lid
De enige site waar ik verder een waarschuwing krijg is van nVidia en dan gaat het ook om een website van Google.
 
Bovenaan