Opgelost 11de gebiedje bevat een bug

DeletedUser

Guest
Hallo jongens,

Ik sta 2de op het 1ste nederlandse continent, en ik wil graag 1ste eindigen op de pvp ranglijst van de ijzertijd, echter werd ik zojuist getergt door een fout, ik zal hem omschrijven.
Na het 10de gebiedje te veroveren, werd mij gevraagd om 720 goud te betalen, dat deed ik.
Vervolgens werd mij nogmaals gevraagd om dit te doen, ik dacht het zou kunnen dat je dat nu dan dubbel moet betalen,maar daar begon het, de quest van het scouten werd trouwens ook niet voltooid, terwijl hij toch echt voltooid is.
ik dacht, ah fijn, ik klik gewoon op betalen, dan kan ik verder, ik kon hiermee een kijkje nemen in het gebiedje, echter zie ik de bonus niet, en kan ik niets aanvallen, de 720 goud die ik dan eigenlijk voor 2de maal zou betaald moeten hebben, is er dan ook niet afgehouden, maar zodra ik op aanvallen en/of infiltreren klik dan krijg ik de volgende foutmelding:
Call to scout returned 3 times, tried 3 times.
Een vriend van mij ziet dit gebiedje echter wel, ik ben bang dat hij hem niet pakt omdat ik mijn scout van verste gebiedje af heb laten komen, omdat ik eerst linker gebiedje heb gescout en daarna pas rechter, nu moest hij dus over 3 gebieden heen, dat duurde 9 uur, maar ik kan nu nog niet verder:(, dit belemmert mij ook zeer ernstig in mijn vorderingen die ik nodig heb. Mijn vraag is of hier eventjes naar gekeken kan worden.

Met Vriendelijke Groet,
Winston Arts
 

DeletedUser

Guest
Ik merk op dat het precies na 24:00 uur opgelost was en ik nu wel verder kan:).
 

DeletedUser613

Guest
Heb juist met mijn scout hetzelfde gebied bereikt. Nu krijg ik ook steeds de foutmelding call to scout returned 3 times, tried 3 times. ik kom net als winston van de verste sector. Telkens ik naar de landkaart ga krijg ik deze melding en crasht de game.
Quest ook niet kunnen oplossen, hoop dat het na 24.00 opgelost is.
Devery
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het nu zelf aan het uittesten ... Het duurt echter 9 uur, dus ik zal pas morgen kunnen bevestigen of ik de fout kan reproduceren.

SC-2611
 

DeletedUser

Guest
Goed, weliswaar met wat vertraging, maar bij deze dan een antwoord:

Ik heb deze fout gisteren niet kunnen reproduceren, mijn verkenner is gewoon aangekomen. Het is echter wél zo dat ik de fout wel kan reproduceren wanneer hij zich reeds voordoet. Aan de configuratie van je computer ligt het dus normaal niet. Wat ik nu graag van jullie hoor is een exacte stap-voor-stap beschrijving (voor zover je die nog weet) hoe ik deze fout kan reproduceren.
 

DeletedUser

Guest
Men heeft de fout inmiddels gevonden bij InnoGames. Hopelijk wordt dit zo snel mogelijk opgelost!

--

Opgelost met update 0.10 normaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan