Bevestigd [11244] Samenvoegen van buurten werkt niet goed

DeletedUser

Guest
Gebruikersnaam: supspoeki123
Wereld: cigard
ik heb een hoge buurt zelf hebb ik 71 punten en de hoogste iets van 26.000 en is bij de late middeleeuwen
fout foe.jpg
 

DeletedUser4704

Guest
het is een bug in dat systeem wat men niet weet op te lossen. Ze kunnen die gasten eigenlijk binnen een paar uur naar de juiste buurt verplaatsen.


Dit is dus eigenlijk een bug

2 links waar dat al eerder is aangegeven en er zijn er nog meer met een soortgelijk probleem als jij

http://forum.nl.forgeofempires.com/showthread.php?8255-kleine-spelers-lopen-keihard-weg&highlight=verkeerde+buurt

http://forum.nl.forgeofempires.com/showthread.php?6936-Samenvoegen-van-buurten-nieuw-systeem!&highlight=verkeerde+buurt
 

DeletedUser

Guest
We weten dat het samenvoegen-systeem niet altijd de beste buurten creëert. Dit is ook iets wat we willen oplossen, maar helaas is dat niet zo makkelijk. Voorlopig doe je er best aan om ons een supportaanvraag te sturen als je merkt dat een buurt niet correct is ingedeeld. :)
 

DeletedUser5020

Guest
Je bedoelt dus als er opeens een ijzertijd en hme speler word toegevoegd bij een buurt met bijna uitsluitend moderne spelers?
 

DeletedUser

Guest
kom even melden :p ik vind het niet erg, ik heb 102.000punten, maar de laagste heeft 98.000 punten minder, ofwel 4.000 punten,
Vind het geen ramp, zelfs leuk zo, maar ik heb wel een ongelooflijke score hierdoor behaald, ik zit nog in de late middeleeuwen, hij in de vroege middeleeuwen, alsnog raar dat het zoveel scheelt, 2 tijdperken :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
vond 2 tijdperken gisteren raar,
Ik zit nu met 1 tech in koloniaal (porselijn) in mijn buurt zijin er die 160.000 punten meer hebben dan mij, ik heb net de 100.000 gehaald, moet je nagaan, ik ben Late Middeleeuwen, de laagste heeft 28.000 punten en zit net in de Late middeleeuwen,
We moeten nu opboxen tegen mensen die al in het industriële tijdperk zitten, waarschijnlijk al bijna progressief, ofwel 3 tijdperken ...

En dat is een 'normale' buurt dan, ik kan voorlopig bijna niet meer vechten helaas, vind het wel erg zonde want gvg ligt voor mij nog niet op t' pad, gilde is bezig in kolo en modern, gaat bezig in de HME.

Jammer dat et zo gaat maarja
 

DeletedUser4704

Guest
pffff lees je nu niets hier in het forum?

er zijn verschillende threads gemaakt om dit probleem. En in allen zul je lezen dat je een support ticket daarvoor moet aanmaken met de vermelding dat je in een verkeerde buurt bent terecht gekomen.

het systeem is niet foutloos mbt buurtwissel.
 

DeletedUser

Guest
Ik domineer ook mijn buurt (op 1 persoon na haha) waar spelers 10x zo weinig punten hebben.
Die spelers zijn echter wel in de LME aan het onderzoeken, terwijl ik net koloniaal uit ben (2 onderzoeken in indus)
Dat scheelt dus een ruim tijdperk, ik heb echter veel meer punten omdat ik dagelijks wel vecht en zij niet.

punten zeggen niet zoveel ;) Ik sta ook voor mensen die reeds in progressief zitten, gewoon omdat ze meer focussen op de techtree dan ik doe.
 

DeletedUser4704

Guest
Op 1 wereld zijn 7 spelers verkeert ingedeeld in mijn buurt, waarvan 5 die bronstijd zijn terwijl de buurt pt/mt is.

maar als je als speler dat merkt dien dan een support ticket in en in een paar dagen zitten die buren in een juiste buurt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb juist een support-ticket ingediend, en zij zeggen dat het geoon klopt,
ik ga van bovenaan, onlogisch, naar onderaan, ook onlogisch.. heb de punten van het vechten enorm, maar verder ben ik niets vergeleken het vechten,
Mijn leger word afgemaakt, en zij hebben 0% schade, niets noppes, en dat is een eerlijke buurt ? ik heb geen kans ....
 

DeletedUser4704

Guest
nog een keer

je indeling gaat naar ontwikkeling, niet naar punten

goed dat je een support hebt gedaan, maar dat duurt een aantal dagen zoals ik gezegd heb.

waarom het af en toe fout gaat is voor mij een raadsel, maar wat mij verteld is, is men dit aan het onderzoeken.
 

DeletedUser

Guest
@klaus, ik begrijp je wel, en ik word redelijk snel geholpen met mijn probleem, alleen er is gezegd, en ik hoop dat dat nog veranderd kan worden, dat mijn buurt wel eerlijk verdeeld is,
Ik zit met bijna 105k aan het einde van de LME, wat voor de verdeling zeer hoog is, waardoor ik op plaats 22 sta, maar ik kan gewoon niets, want de laagste in de buurt zit ook in LME met 28k punten, wat dan wel weer redelijk snel is voor de punten,

Nu hoop ik gewoon dat ik een goede buurt krijg, want ik vond 2 tijdperken verschil al veel, en nu is het zelfs 3, dat vind ik niet egt bepaald kloppen :(
 
Bovenaan