10 fp kopen voor goudstukken

op dit moment is het mogelijk 1 fp te kopen voor goud, 1 voor diamanten en 10 voor (10x) diamanten. Is het mogelijk ook 10 fp voor goud te kopen? de waardevermeerdering is bekend daarin (iedere x+50goud), dus de totaalprijs is daarmee ook van te voren uit te rekenen.
 

Wildstorter

Actief lid
Het is nu net alsof je iedere dag opnieuw 100 Forgepunten koopt. Voor mij is het nog wel te overzien hoor, op een gegeven moment zijn de muntjes toch op en zit ik te kijken naar een functie waar ik niks meer mee kan.

Laat ze de focus maar op andere ideeën leggen en hier geen tijd in steken, mijn mening.
 

Graecus 002

Actief lid
Het is nu net alsof je iedere dag opnieuw 100 Forgepunten koopt.

Dat nu ook weer niet, en heb ook niet veel zin om te berekenen hoeveel ik er per dag zou kunnen kopen. Mijn Bsm is toch al lvl74 en gaat richting 80, dan krijg je al heel wat muntjes... Denk dat ik wel aan 20/30 per dag zou komen... Als je dan eens een weekje geen koopt ben je al vlug aan het inhalen...

Wel is het zo dat je FP veel sneller op de app kunt kopen. Op de pc is het niet te doen.
 

Wildstorter

Actief lid
En welke ideeën dan? Ik weet niet direct een goed idee dat is goedgekeurd. (Er waren wel ideeën die goed waren naar mijn mening, maar die zijn afgekeurd.)

Kijk even bij "goedgekeurde ideeën" wat daar staat. Daarbij heeft ieder land en Beta een eigen forum dus nog meer goedgekeurde ideeën :)
 
Kijk even bij "goedgekeurde ideeën" wat daar staat. Daarbij heeft ieder land en Beta een eigen forum dus nog meer goedgekeurde ideeën :)
Dat voor iedere taalversie er een forum is + voor beta, weet ik, maar op die fora kijk ik niet, en weet dus niet welke ideeën daar allemaal goedgekeurd zijn. Jij blijkbaar wel, anders zou je niet kunnen zeggen dat die ideeën goed zijn en die voorrang hebben op dit idee.
Goedgekeurde ideeën kan ik natuurlijk wel bij kijken, maar als het laatste idee al van zo lang geleden dateert, wordt de kans steeds kleiner dat het ooit zou worden uitgevoerd. Dus waarom zouden er dan geen nieuwe ideeën mogen worden goedgekeurd? Als we altijd moeten wachten tot het laatste idee is ingevoerd, zou er bijna nooit nog een idee mogen worden gedaan...
 

Wildstorter

Actief lid
Nieuwe ideeën zijn ook zeker welkom, ik geef alleen aan dat dit geen idee is waar ze van mij tijd in moeten steken, dan liever iets anders. Gewoon omdat het in mijn ogen niet echt een meerwaarde heeft.
 
Nieuwe ideeën zijn ook zeker welkom, ik geef alleen aan dat dit geen idee is waar ze van mij tijd in moeten steken, dan liever iets anders. Gewoon omdat het in mijn ogen niet echt een meerwaarde heeft.
Dan koop je niet vaak genoeg fp :p . Nu, we zullen wel zien als er ooit een stemming komt.
 

Felair

Actief lid
Kan iedereen die FP wil kopen dit aanraden om dat in ieder geval via de App te doen. Die hoeft niet na elke FP te laden maar daar kan je gewoon snel 10 kopen. Scheelt een hoop :)
 
Bovenaan