0.24 al beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser275

Guest
Dat is op de beta wereld waar alles eerst getest word.
Hier is 0.24 nog niet beschikbaar.
 

DeletedUser

Guest
Dat is op de beta wereld waar alles eerst getest word.
Hier is 0.24 nog niet beschikbaar.

Dat bedoelde ik ook..
Maar nieuwe toepassingen zijn al bekend.
Heb zeker nog vragen over de 2:1 blauwdrukken ruil.
Of je die nou kan inruilen of kan ruilen met een speler.

Jammer dat Nederlandse vertaling er niet is
 

DeletedUser

Guest
zoals het nu is (onder voorbehoud) op die server is het 2 gelijke ruilen en dan krijg je er 1 willekeurige voor terug van dezelfde soort GG.
 

DeletedUser1869

Guest
In plaats van alleen je dubbele, raak je ze allebei kwijt? Dus waarvan je er eerst 2 had, heb je er ineens 0 en krijg 1 willekeurige nieuwe voor terug? Of lever je gewoon je 1 van de 2 in voor een nieuwe?
 

DeletedUser

Guest
Als je er eerst 2 had, heb je er ineens 0 en krijg je er 1 willekeurige voor terug
In feite heb je dus 3 dezelfde nodig om ook nog 1 over te houden die je nodig hebt voor bouw GG.
 

DeletedUser

Guest
Als je er eerst 2 had, heb je er ineens 0 en krijg je er 1 willekeurige voor terug
In feite heb je dus 3 dezelfde nodig om ook nog 1 over te houden die je nodig hebt voor bouw GG.

Dus we schieten er nog niet veel mee op hoeveel spe;lers zijn er nu die 3 dubbele hebben?

Stel je moet nog 1 blauwdruk van een gebouw je ruilt er 2 in heb je nog maar een kans van ongeveer 10% dat je de goede krijgt.

Daarbij ben ik zeker voor blauwdrukken ruiilen maar laat dit dan door de spelers onderling gebeuren zoals nu de marktplaats is.

Hetgene dat op de beta getest wordt is in mijn ogen eerder een flop dan een update.
 

DeletedUser

Guest
Je kan 0.24 inderdaad al bekijken op de beta. Zij krijgen de update immers voor ons, opdat grote fouten eruit gefilterd kunnen worden. Ik ben er echter geen fan van dat de changelog hier al de ronde doet alvorens wij die officieel aankondigen. Ik ga daarom dit topic ook sluiten. Je bent uiteraard altijd uitgenodigd om die changelog eens op je gemak te bekijken zodat je een ideetje hebt van wat er op de planning staat voor 0.24. Laat ons de echte discussies op echter houden voor nadat de changelog definitief is en aangekondigd op NL. :)

Houd er ook rekening mee dat er altijd nog zaken kunnen veranderen. Een maximaal aantal aanbiedingen dat je kan plaatsen op de markt is bijvoorbeeld gelanceerd op de beta, maar niet bij ons. (Hoewel het op de beta ook is teruggedraaid.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan