Zoekresultaten

  1. mcsp

    A1, B6, C2, D10, E3, F9, G4, H8, I5, J7
  2. Geen Bug PvP puntentelling in GS

    Geen idee of het zo bedoeld is, maar ik vind het wel raar ... ik heb het alleen nog maar gezien in GS, in de andere spelonderdelen is het me nog niet opgevallen ... Ik probeer het uit te leggen aan de hand van een voorbeeld: Ik start een gevecht dat bestaat uit 2 rondes met een schildkanon...
  3. Hallo-Wat?

    Hallo-Wat? Allerheiligenavond Lopen door de straten Lopen door de velden Op zoek ......... Wie opent z'n deur? Enkel de durvers Enkel wie snoep uitdeelt Nog tot morgenvroeg ...
  4. Tegenstand in GE

    Een aantal van mijn gildeleden is er van overtuigd dat de tegenstand in GE verhoogt naarmate hun aanvalsGG's een hoger level bereiken, en niet enkel op basis van het tijdperk waarin ze zich bevinden. Door de ziekte en het overlijden van mijn vader, heb ik het forum de voorbije maanden niet...
  5. Icoon "hulpgoederen" verdwijnt te snel

    Is het iemand al opgevallen dat het groene icoon Hulpgoederen (Dynamic Tower) te snel verdwijnt? Wanneer je motiveert/opknapt krijg je telkens 1 goed met een maximum (max) afhankelijk van het level van je Dynamic Tower. Nu is het mij opgevallen dat dat icoontje weg is, en ik toch nog goederen...
  6. Duplicaat Topics verplaatsen in gildeforum

    Gebruikersnaam: mcsp Wereld: Cirgard Ons gildeforum kan een opfrisbeurt gebruiken. Een aantal onderwerpen moet verplaatst worden, wat geen probleem oplevert. MAAR: om alles wat overzichtelijker te maken, wil ik een aantal fora (tabjes) onderling gaan verwisselen. Ik dacht dat dat zou lukken...
Bovenaan