Zoekresultaten

  1. Dirty Harry

    Geen Bug GS uitputting

    Ja en nee. dit klopt, zolang je je maar aan de wiskundige en statistische regels houd. Het is natuurlijk zo, dat hoe meer gevechten je doet, hoe meer je bij het rekenkundig gemiddelde komt en daar heb ik mijn twijfels over. Standaarddeviatie is een goede indicatie van de afwijking ten opzichte...
  2. Dirty Harry

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG, dat was de 1e naam voor QI
  3. Dirty Harry

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Het ging over het geen rekening houden met de Gildegrootte bij QI, ik heb nergens iets over de sluiting van GvG gezegd, ook al vind ik het zonde, dat GvG gestopt is. Nogmaals lezen is een kunst en inhoudelijk reageren, is dat al helemaal, ik zou je dus willen adviseren, om zelf te stoppen, met...
  4. Dirty Harry

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Nu moet je stoppen met mij dingen in de mond te leggen, die ik niet zeg; ik heb NERGENS gezegd, dat als iemand mijn denkwijze niet volgt, dat ie dan slecht is, jullie blazen de dingen op, door alleen maar jullie eigen mening, als heilig makend te zien, ik constateer alleen iets en daar kun je...
  5. Dirty Harry

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Ik vind weinig respect hebben, om spelers die inhoudelijk reageren, als dramaqueen neer te zetten, zijn veelal spelers die al lang spelen en die de 'goede' tijd nog hebben meegemaakt, de tijd dat Anwar een groot aandeel had in de ontwikkeling. Op de beta, worden dezelfde problemen gesignaleerd...
  6. Dirty Harry

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Het grootste probleem is, dat op de Beta honderden (echt) pagina's staan met opmerkingen, verbeteringen, oplossingen etc. maar er word niet naar geluisterd en gewoon klakkeloos zonder nadenken worden nieuwe onderdelen op de Live servers geïmplementeerd.
  7. Dirty Harry

    Discussietopic: Quantum Invasies

    GE kun je heel goed in je uppie doen, je hebt alleen maar goederen nodig van je eigen TP en daar word bij de indeling, wel rekening gehouden met de gildegrootte
  8. Dirty Harry

    Discussietopic: Quantum Invasies

    lezen is een kunst en ik heb nergens gezegd dat IK ver wil komen, de vraag was of een één mans gilde, ver kan komen in QI, niet dus, maar blijf lekker onder je steen wonen, wij evolueren wel. Daarbij mijn 1e post ging over gildegrootte en dat verhaal klopt nog steeds
  9. Dirty Harry

    Discussietopic: Quantum Invasies

    Je kunt in je eentje, nooit genoeg goederen, voorraden etc. maken om al die gevechten te doen, vooral niet omdat je maar 2 goederen kunt maken, je kunt dus een aantal gevechten doen, maar je zult nooit het level kunnen uitspelen of je mot een Giga aantal dia's er in gooien. Conclusie een één...
  10. Dirty Harry

    Discussietopic: Quantum Invasies

    Vraag me af waarom je spelers in je gilde wilt, die niet actief zijn, daarbij ze kunnen altijd iets bijdragen. Begrijp al helemaal niet waarom het algoritmisch verkeerd is. Wat betekent algoritmisch? Een algoritme is een stappenplan bestaande uit een set regels in vaste volgorde om tot een...
  11. Dirty Harry

    Discussietopic: Quantum Invasies

    Lijkt me duidelijk; het aantal gevechten, is voor elk Gilde hetzelfde, dus 200 gevechten met 15 leden vs 80 leden
  12. Dirty Harry

    Discussietopic: Quantum Invasies

    Positief is dat Inno in elk geval probeert iets nieuws te brengen, maar het manco is zoals vaak dat niet doordacht is, ontwikkelaars zijn geen doorgewinterde spelers en daardoor ontstaat het ene gedrocht na het andere. De meeste fails zijn al op de Beta gemeld, maar het grootste manco is, dat...
  13. Dirty Harry

    Discussietopic: St Patricks Day Evenement 2024

    kwestie van er op klikken. Ik ben meer benieuwd wanneer die 'rivaal' verschijnt, zodat je meer van die items kunt krijgen
  14. Dirty Harry

    Discussietopic: winterevenement 2023

    Alle alarmbellen moeten gaan rinkelen als Inno termen gaat gebruiken zoals; 'random', 'kans op', x% etc. De uitkomst is altijd in het voordeel van Inno of het kost je giga veel diamanten. Het lijkt erop dat Inno, zijn eigen wiskundige en statistische regels gebruikt.
  15. Dirty Harry

    Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    Misschien een beetje off-topic, maar Inno is zijn eigen graf aan het graven met hun huidige strategie; zal een paar dingen noemen, waarom ik dit denk. 1, GS is alleen maar farmen, heeft totaal niets meer te maken met strategie, inzicht of tactiek 2. Je inventaris raakt zo vol, dat het...
  16. Dirty Harry

    Discussietopic eenheden stapelen

    Het idee is prima, maar de uitvoering is weer 2x niks, op deze wijze is 't meer een belemmering dan een verbetering. Toevoegen van een filter 'beschadigde/onbeschadigde' troepen zou al een verbetering zijn of alle beschadigde troepen naar 't einde van de balk
  17. Dirty Harry

    Spanning terug in de GSP

    of je kunt 258 pagina's lezen op de Beta en nog geen snars wijzer worden. https://forum.beta.forgeofempires.com/index.php?threads/guild-battlegrounds-watchtower-and-siege-camp-ability-re-balance.15644/
  18. Dirty Harry

    Waar blijft SAJM

    https://forum.en.forgeofempires.com/index.php?threads/space-age-jupiter-moon.45350/#post-455250
  19. Dirty Harry

    Discussietopic 1.217

    precies, kwantiteit voor kwaliteit, laten we nog eens een onderdeel bedenken, dat overbodig is en waar toch niemand iets mee gaat doen. Snap niet dat ze tijd, geld en moeite in zo iets steken, terwijl er tig dingen zijn die korte of lange tijd, soms zelfs hele lange tijd, niet verbeterd worden...
  20. Dirty Harry

    Nieuwe wereld

    zowel op de Engelse als de Amerikaanse server zijn vandaag nieuwe werelden gestart. Off-topic op 't Engelse forum is het 'castle-system' aangekondigd voor 13-10 a.s., geld dit ook voor de NL-servers?
Bovenaan