Zoekresultaten

  1. Jervazo

    'Nieuwe' herhaalmissies

    Ten eerste slaat dat hele nieuwe vertraging gedoe met de herhaalmissies helemaal nergens op, pak het probleem van clickbots oid bij de kern aan... Maar goed, daar kan ik wel weer een hele rant op zich over houden. Dat gezegd hebbende is deze draak van een oplossing ook nog eens onfatsoenlijk...
  2. Jervazo

    Bevestigd Fluisterchat

    Sinds vandaag merk ik dat de fluisterchat stuk is. Ik kan wel een berichtje typen naar iemand, maar wanneer ik op enter druk verdwijnt het bericht in het grote zwarte niets. Hebben meer spelers hier last van?
  3. Jervazo

    Antiekveiling items

    Nu we laatst weer een lading veilingitems erbij hebben gekregen, wat prima items zijn, zijn er ondertussen wel heel veel verschillende veilingitems. Veel van de gebouwen zijn absoluut geen toevoeging voor steden. Hierbij denk ik dan aan gebouwen zoals menagerie, cascade, landhuis van de heer...
  4. Jervazo

    Censuur op de chat

    Ik wil even klagen over het feit dat sinds een paar dagen de standaard linkjes worden gecensureerd op de chat. Wanneer wij gewoon op de giildechat bezig zijn willen we nog wel eens een screenshot of youtube linkje delen, wat nu dus via een omweg moet. De censuur die een paar maanden geleden...
  5. Jervazo

    De Dappere Speerman

    Het verhaal van de dappere speerman Het was een kille oktobernacht, zo’n 1000 jaar geleden. In een zeer vooruitstrevene gemeenschap, waar op het eerste oog niets opmerkelijks aan de hand leek, was iedereen bezig met zijn eigen dagelijkse taken. Zo was de oppermiep druk bezig om de mankrachten...
  6. Jervazo

    Fluisterchatgeschiedenis (FOE-21579)

    Ik vind de nieuwe update waarbij de chatgeschiedenis een poosje bewaard blijft waardoor je gelijk mee kunt chatten echt een goede toevoeging. Helaas mis ik nog wel iets, namelijk de fluisterchat. Wanneer je met iemand in de fluisterchat zit en je moet refreshen is de fluisterchat weg. Daarom...
  7. Jervazo

    Alcatraz!

    Ik ben sinds kort trotse bezitter van een alcatraz! Hij is nu nog maar lvl 1, dus er zijn voor relatief weinig FP's al blauwdrukken, forgepunten en veel medailles te verdienen. Mocht je geïnteresseerd zijn stuur dan een vv naar jervazo.
Bovenaan