Zoekresultaten

  1. jovayana

    Ook op forum iemand op negeer kunnen zetten.

    Iemand op negeer kunnen zetten op het forum zou handig kunnen zijn, het is er al op de global chat en de mail.
  2. jovayana

    De willekeur van support

    Zoals bekend mogen berichten tussen medewerkers en leden als ook van leden onderling, welke in de privé sfeer hebben plaats gehad, NIET openbaar worden gemaakt of aan andere leden ter beschikking worden gesteld. Omdat deze regel is overtreden is het eerste topic verwijderd, tweede topic gesloten...
  3. jovayana

    Wat mogen we nog zeggen op de global chat

    Graag zou ik willen weten wat er nu nog juist op de global chat mag gezegd worden. Ik vernam dat iemand een ban kreeg omdat hij ".." schreef en "lalalala" dit wordt zogenaamd als spam bestempeld. Ook als ik bv zeg " tjikaboem" zou ik kunnen een waarschuwing krijgen en geband worden omdat niet...
  4. jovayana

    het testen op beta gepaard met releasen

    Graag zou ik willen weten hoe jullie er over denken dat bij elke release/upgrade die op de beta gebeurt, en wat we daar ook aangeven van bugs en fouten systematisch de upgrade hier 2 weken later ook is fouten of niet. Nu is het bijna bij elke upgrade dat we hier moeten van de daken schreeuwen...
  5. jovayana

    Het exploiteren van bugs

    Ik heb met de Hall of Fame hier veel reakties gelezen van dat het schandalig was dat die ook mee telden voor het prestige, oneerlijk en weet ik nog veel meer. Allemaal wel terecht. Maar diegenen die de grootste schreeuwerds waren hoor ik nu niet als zij zelf een bug exploiteren in post...
Bovenaan