Zoekresultaten

  1. floydfan

    Meer inzicht in GS activiteit van spelers binnen je gilde

    Als gilde zetten we taktieken uit en geven opdrachten welke sectoren het belangrijkste zijn om aan te vallen en te veroveren. Helaas hou je altijd een aantal mensen die zich hier niet aan houden en het is een aardige klus om te achterhalen wie die druiloor is die zijn/haar eigen gang gaat. Ik...
  2. floydfan

    Verbeterpunten GvG

    Je kunt meerdere opties aanvinken, vink alle opties aan die jij goed vindt! Vind je ze geen van allen goed, geef dan aan '20. geen van bovenstaande vind ik een goed idee' Poll samenvatting: 1. Alle sectors als landingszone markeren. 2. her-inzetbaar maken van legers. - maak het mogelijk een...
  3. floydfan

    herstel gewenst accounts * en *

    Bericht verwijderd. Individuele sancties worden i.v.m. privacy van de betrokken spelers, niet in het openbaar besproken.
  4. floydfan

    Verbeteren legerbeheer

    Dit is een puntje voor spelers die veel eenheden in hun legerbeheer hebben: De eenheden zijn gesorteerd, maar niet op hun afkomst (onafhankelijk of uit barakken). Je moet dus zoeken als je je leger wilt samenstellen waar welke soort zit. Het vervelende is dat het hele scherm van die eenheid...
  5. floydfan

    Wachrij om legereenheden te trainen

    ik heb al een aantal keer gezien dat legereenheden genummerd zouden moeten worden, maar dat is eigenlijk niet nodig. Je zou het aantal te trainen eenheden moeten kunnen opgeven (max aantal is afhankelijk aantal barakken) die zich dan automatisch verspreiden over het aantal beschikbare vrije...
  6. floydfan

    Opgelost Berichtencentrum toont soms foute tekst

    Gebruikersnaam: floydfan Wereld: Cirgard De laatste tijd heb ik binnen mijn gilde een rol gekregen, waardoor het aantal berichten threads toeneemt. De laatste tijd ervaar ik regelmatig dat tijdens het afhandelen van berichten (met meerdere pagina's met threads, bij antwoorden, opruimen e.d.)...
Bovenaan