Zoekresultaten

  1. A/B Test: Vriendelijke helpers

    Kijk, dit is nou een verbetering waar ik blij ben dat ik in de A/B test zit. Het is szo fijn om met 1 knop al je vrienden te kunnen motiveren of opknappen. De feature is niet 100% bug vrij, maar zoals het nu al is ben ik een fan. Ja 60+ man duurt even, maar je kunt verder in het spel en het kost...
  2. Geen Bug Fout in berekening reistijd oceaan terminal

    Als ik bij de oceaan terminal een grote reductie in reistijd kies met mijn bemanning, komt het totaal niet overeen met wat ik gekozen heb. Onderstaande bemanning zou 8 uur en 11 minuten minder reistijd moeten hebben Maar zoals je hieronder ziet krijg ik maar 3 uur 16 minuten Ik heb het niet...
  3. Opgelost Ghenghis Khan

    INFORMATIE IN TE VULLEN ------------------------ Gebruikersnaam: Oliadar Wereld: 3 Cirgard Flash Player versie: nvt, HTML5 Besturingssysteem: Linux Browser & versie: Firefox 62.0.3 en Chrome 69.0.3497.100 Viewport grootte: 1920*1200 Beschrijving: Ik heb inmiddels alle opdrachten gedaan. Vanaf...
  4. Geen Bug Berichten in Android app en web versie worden anders weergegeven.

    Gebruikersnaam: Oliadar Wereld: Cirgard Flash Player versie: 19.0.0.226 Besturingssysteem:Windows 7 & Android Browser & versie: Firefox 41.0.2 Viewport grootte: full screen op windows en android Beschrijving:Berichten in Android app en web versie worden anders weergegeven. Ik constateerde dat...
  5. Geen Bug maximaal 20 regeleinden maar wel 5000 karakters

    Gebruikersnaam: Oliadar Wereld: Cirgard Flash Player versie: 19.0.0.226 Besturingssysteem:Windows 7 en Android Browser & versie:Firefox 41.0.2 en Android app Viewport grootte:Full screen Beschrijving: maximaal 20 regeleinden maar wel 5000 karakters Ik noem dit maar een bug omdat het zeer...
  6. Geen Bug Bug in missie "Eis de troon weer op"

    Nevermind. als je uit en inlogt blijft de balk wel rood, maar is de missie volbracht.
Bovenaan