Zoekresultaten

  1. Mr.Quib

    Winter event mailbeloning werkt niet

    Heb een mail ontvangen voor een beloning in het Winter event. Na openen van de link krijg ik de melding 'Maintanance - onderhoud aan de server'. Daarna nog een keer geprobeerd, link stuurt me naar het inlogscherm, maar na het inloggen gebeurt er niks en heb geen beloning ontvangen.
  2. Mr.Quib

    Rankingpunten goederen

    Na wat berekeningen kom ik er op uit dat we nu voor promethium en orichalcum hetzelfde aantal rankingpunten krijgen, namelijk 42. Aangezien orichalcum een stuk duurder is om te produceren en van een hoger tijdperk, lijkt het mij logisch dat we hier ook meer punten voor krijgen. Zou deze lijst...
  3. Mr.Quib

    Bereik verdedigend leger niet goed weergegeven

    Het bereik / verplaatsing van verdedigende eenheden wordt niet meer goed weergegeven. Voorheen zag je het bereik incl. de verplaatsing, nu zie je alleen nog het bereik vanuit de huidige stand van het verdedigend leger. Hoop dat dit zo een beetje duidelijk is ;)
  4. Mr.Quib

    Visuele bug Heldenpilaar en Grote Brug

    Heb het al gemeld in de evenement discussies, maar het is nog niet opgelost, dus nu even officieel: Zowel de Heldenpilaar als de Grote Brug geven niet de goede hoeveelheid voorraden weer. Bonus van Pharos en Royal Albert Heijn wordt niet getoond, maar bij het innen krijg je wel de goede...
  5. Mr.Quib

    Problemen in Chrome

    Sinds een aantal weken heb ik een paar issues in Chrome: - Scrollen met muis werkt niet in full-screen modus. - Na het openen / bezoeken van een andere tab (forum, wikia etc.) blijft het spel hangen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
  6. Mr.Quib

    PvP: Fout Hittebonus / Geschiedenis in beeld

    Ben gister aangevallen, Plasma-artillerie tegenover Gevechtsfort, bij terugkijken via de Geschiedenis ziet het er als volgt uit: al mijn units hebben al voor het gevecht begint een -60% tot -80% aanvalsbonus. Rechtsonder kun je zien dat de aanvaller nog geen beurt heeft gehad, mijn...
  7. Mr.Quib

    Bevestigd [40118] Nieuwe gildeleden

    Gister hebben wij er twee nieuwe leden bijgekregen. Dit kon je echter alleen zien in de ledenlijst of de spelersranking. - Geen melding in de geschiedenis (nog steeds niet) - Geen melding in de gildemail (nog steeds niet) - Tijdelijk niet zichtbaar in de interactiebalk - Tijdelijk niet mogelijk...
  8. Mr.Quib

    Herhaalmissies Arctisch

    Nu Arctisch in delen wordt uitgebracht krijg je aan het eind van elk deel herhaalmissies. Als je in een eerder deel al diamanten hebt gekregen voor een herhaalmissie, kun je dan bij een later deel weer diamanten krijgen voor dezelfde missie? Of krijg je ze maar 1 keer, zoals bij de eerdere...
  9. Mr.Quib

    Opgelost Leger eenheden verspringen

    Eerste bug ontdekt: Bij het selecteren van units voor 'huidig leger' springt de balk na elke unit terug naar het begin.
  10. Mr.Quib

    Duplicaat Spookunits tijdens gevechten

    Gebruikersnaam: Mr.Quib Wereld: Brisgard Beschrijving: Verdedigende unit staat rechts in beeld, maar valt aan vanuit lege sector met rode randen in het midden van het slagveld. Om aan te vallen moet ik op de sector klikken, als ik op de pantserwagen klik gebeurd er niks. Screenshot(s):
  11. Mr.Quib

    Geen Bug Quest Op Verkenningstocht II

    De opdracht is: bouw 1 vlieger of 2 kaartenmakers. Als je de kosten en omvang vergelijkt is dit nogal een verschil: 2740/9710 (afm. 1x1) tegenover twee keer 30000/19000 (afm. 3x2). Meestal als je kan kiezen uit twee tijdperken is het wel in balans (bv. Werf twee keizerlijke gardes, twee...
Bovenaan