Zoekresultaten

  1. Herry VI

    E8 - I8 B5 - B8 D5 - F5 H3 - H5 D10
  2. Medailles voor uitbreidingen

    Ik kan geen uitbreiding meer doen met medailles. Waarvoor kun je ze dan gebruiken, buiten GE?
  3. Gildemacht

    De gildemacht die ik verzamel, met Hall of Fame, wordt niet opgeteld als ik het gildeniveau bekijk. Hoe kan dit?
  4. schatzoektocht

    Ik krijg op Cirgard een 'schatzoektocht' aangeboden. Op het forum is niets te vinden wat de bedoeling hiervan is. Kan iemand mij info geven? Herry VI
  5. Geen Bug fout na inloggen ( Cirgard )

    Na het inloggen verschijnt iedere keer een venster dat ik in gevecht ben en hiermee verder wil gaan of wil terugtrekken.
  6. rest paaseieren

    wat kun je doen met een restant paaseieren. Ik heb er b.v. nog 5 over.
  7. Geen Bug Motiveren / ster (Cirgard)

    Wanneer objecten gemotiveerd worden is dit niet zichtbaar in het scherm, wel in de geschiedenis.
  8. Nieuwe ideeen

    Wordt er daadwerkelijk wel iets gedaan met nieuwe ideeën? Ik heb zelf een idee geopperd om het plunderen in te perken. Ik zie dat er nog veel meer ideeën voor mij zijn ingezonden, maar......?????
  9. globale rang

    Wat houdt de globale rang eigenlijk in en hoe kun je hiervoor punten opbouwen?;)
  10. paaseieren verstoppen en blauwdrukken vinden

    Bestaat de mogelijkheid dat je, net als met motiveren/opknappen, een blauwdruk vindt als je een paasei verstop?
  11. Opgelost motiveren of opknappen of paaseieren

    Als een van mijn objecten gemotiveerd of opgeknapt wordt, dan is dit niet in het actuele scherm te zien. Dit probleem heb ik 18-11-'12 ook al eens aangegeven, maar helaas. Nu ook met het 'paas evenement' hetzelfde. De verstopte eieren zijn niet te zien. Pas als ik doe afmelden en weer aanmelden...
  12. Opgelost Goederenproductie GG

    Ik speel in Brisgard en Cirgard en in beide werelden bezit ik de Toren van Babel. In Brisgard ben ik in de Hoge Middeleeuwen en in cirgard in de IJzertijd. Nu krijg ik in Brisgard 8 stuks Ebbenhout; uit de IJzertijd dus. Dit zou toch goederen moeten zijn uit de HM?
  13. Opgelost Inventaris (Cirgard)

    Ik bezit de twee GG uit de Bronstijd. In het overzicht van GG is de Toren van Babel niet afgebeeld. De knoppen 'annuleren en bouwen' bij het Colosseum zijn naar rechts gedeeltelijk uit het venster verschoven.
  14. Facebook en Blauwdrukken

    Hoe kan ik meedoen om een kans te maken op blauwdrukken als ik geen Facebook heb en me ook niet wil aanmelden voor Facebook?
  15. Overwinningsuitbreiding niet toegekend

    Ik ben kampioen in de PvP toren maar heb geen uitbreiding gekregen ??????? Foutje ????
  16. Uitbreiding betalen met diamanten

    Hoe kan het dat een uitbreiding betaald moet worden met 200 diamanten en een overwinningsuitbreiding met 500 diamanten?
  17. Extra regel 'Aanbiedingen plaatsen'

    Is het mogelijk om aan het tab-blad 'Aanbiedingen plaatsen' een extra regel toe te voegen? Nu heeft het 9 regels met producten terwijl elk tijdperk 5 producten biedt. Is overzichtelijker met handelen.
  18. Opgelost gebouwen motiveren of opknappen

    Als iemand een van mijn gebouwen motiveert of opknapt is dit niet zichbaar. Pas wanneer ik heb afgemeld en weer heb aangemeld is de gele ster te zien in het scherm.
Bovenaan