Zoekresultaten

  1. Nyssa Al Ghul

    Geen Bug Tijdperk vermelding goederen gebouwen onjuist

    In het bouwmenu van de goederen gebouwen (op de telefoon) staan bij de asteroïde tijdperk gebouwen, venus vermeld en bij de goederen gebouwen uit tijdperk Mars staat asteroïden vermeld. Dit lijkt mij onjuist. Nyssa Al Ghul
  2. Nyssa Al Ghul

    Regenwoudproject

    Het gg regenwoudproject produceert ongeraffineerde goederen om goedern te maken voor je huidige tijdperk. Maar ik maak mijn goederen met astereoidenijs. Dus wat maakt het regenwoud dan?
  3. Nyssa Al Ghul

    GE winnaar

    Als 2 gildes 133% scoren, wie wint er dan? Eerste, grootste of kleinste?
  4. Nyssa Al Ghul

    Duplicaat Voedingsgegevens

    Voedingsgegevens staat op de markt als nutricion Research" Dit zou nederlands moeten zijn.
  5. Nyssa Al Ghul

    Opgelost [Mobiel] Alerts op iPhone hebben geen geluid

    Gebruikersnaam: Hanzestad Zwolle Wereld: A Ik ontvang wel een alert op mijn scherm dat mijn produktie klaar is maar geen geluid. Alle andere apps op de iphone doen het wel. Is dit een fout of komt dat nog?
  6. Nyssa Al Ghul

    Opgelost Frosty: verken een provincie

    Gebruikersnaam: Hanzestad Zwolle Wereld: A Ik moet een provincie verkennen maar dat kan niet meer. Ben de laatste (10) in europa aan het veroveren, nog 3 sectoren. Wat is er fout? Groet Hanze
  7. Nyssa Al Ghul

    Wachtwoord

    Waar kun je je wachtwoord wijzigen? Kan het niet vinden.:wacko:
  8. Nyssa Al Ghul

    Geen Bug Motiveren van de Koning

    Bij het motiveren van mijn koning is er geen sterretje te zien boven de koning. De opbrengst wordt wel verdubbeld
  9. Nyssa Al Ghul

    accountsitting

    Ik heb een weekeinde opgepast, maar heb nu een probleem met fp doneren aan die stad, hoe lang duurt het voor ik weer mag doneren?
  10. Nyssa Al Ghul

    account

    wat wordt er verstaan onder een account? je naam? zo niet, waar kan ik dat vinden?
  11. Nyssa Al Ghul

    Opgelost Munten en grondstof bijtelling

    Als ik mijn huizen en boerderijen oogst, heb ik nu twee keer gezien dat ik niet de beloofde hoeveelheid krijg bijgeschreven, slechts de helft.:wacko:
  12. Nyssa Al Ghul

    produktietijd

    Dag allen, Ik vroeg mij af of er veel gebruik wordt gemaakt van de produktiemogelijkheid van 5 minuten. Ik gebruik deze nooit en komt mij vrij nutteloos over. In plaats daarvan mis ik een produktietijd van 12 uur. In andere spellen kom ik dit wel tegen en is ideaal. Ik hoop dat jullie...
Bovenaan