Zoekresultaten

  1. Pré gebouwen in Progressieve tijdperk ?

    Fel Dranghyr
  2. Pré gebouwen in Progressieve tijdperk ?

    Thnx... Krijg hulp nu ook... Dank voor de info allemaal :)
  3. Pré gebouwen in Progressieve tijdperk ?

    Van het eerste gedeelte van je bericht tot aan "in de tussentijd" snap ik echt helemaal niks van wat je zegt :-) . Probeer het spel te snappen maar bouw maar gewoon gebouwen en bevolking tevreden houden en productie maken en forge investeren in allerlei dingen. Maar blijkbaar snap ik het nog...
  4. Pré gebouwen in Progressieve tijdperk ?

    Ben nog niet zo bekend met de afkortingen, maar kan je me uitleggen wat HC is.. Inno ARC is een GB en die kan ik nog niet bouwen zie ik Standbeeld van zeus is lvl 10 Alcatraz kan ik nog niet bouwen CDM = castle del monte? Dom van Aken heb ik lvl 6
  5. Pré gebouwen in Progressieve tijdperk ?

    Dit is hoe mijn stad nu eruit ziet, ben nog aardig noob in het spel maar probeer het te leren en te snappen hoe alles werkt. Mijn vraag is wat kan allemaal weg nu en wat zijn pré gebouwen in het progressieve tijdperk? Ook een andere vraag wat betreft hulp... zijn er ook mensen hier die via...
  6. Welke gebouwen zijn pré en welke niet?

    Wat is voor jullie het beste tijdperk zo een beetje om te gaan farmen?
  7. Welke gebouwen zijn pré en welke niet?

    Dankje wel voor al jullie tips! waarom is het trouwens zo belangrijk om zo lang mogelijk in een tijdperk te blijven? En die viking wereld, heeft dat een meerwaarde om dat tot het einde te doen?
  8. Welke gebouwen zijn pré en welke niet?

    Dank jullie wel voor de uitleg. - Op de kaart hoe kan je zien welk landgoed welk product versterkt, bijv ik heb gebouw neergezet dat honing maakt, maar hij geeft aan dat de productie niet optimaal is, ik probeer de landkaart te expanden door te ruilen aangezien me leger niet sterk genoeg is...
  9. Welke gebouwen zijn pré en welke niet?

    Delete je gebouwen na mate je een nieuw tijdperk in bent gegaan of wat doe je ermee?
  10. Welke gebouwen zijn pré en welke niet?

    Dank voor je uitleg. Nog wat vragen :-) Ik hoef nog maar 1 blue print voor zeus en dan moet ik nog de benodigde materialen hebben om er 1 te bouwen. Hoe vul je zeus aan met dom van aken en castel del monte. Ben nog niet echt bekend met die benamingen en of waar je ze kan krijgen. Wat betreft...
  11. Welke gebouwen zijn pré en welke niet?

    Merci!
  12. Welke gebouwen zijn pré en welke niet?

    Hoi, Ik ben nieuw met het spel en speel het al een maandje nu volop elke dag. Echter heb ik enkele vragen wat betreft het bouwen van gebouwen en wanneer doe je ze weg? -Welke gebouwen zijn echt altijd een must in elk eeuw dat je vecht en welke niet? -Welke Army's zijn goed en of hoe...
Bovenaan