Zoekresultaten

  1. hfjonker

    gilde continentkaart

    Leuk of niet om een spel aantrekkelijk te houden Dikke Bull , dit is wat u wilt , verander je de situatie niet . Om een spel inleven te houden , ben je afhankelijk van nieuwkomers ( nieuwe spelers )
  2. hfjonker

    Uitbreiden huidige wereld

    Ik ben ook voor een uitbreiding van de originele kaart waar alles begon , om eerlijk te zijn , begin ik het spel een beetje saai worden , waaronder dus ook de verdere ontwikkeling van het spel ( er worden veel uitbreidingen gedaan , maar weinig opruimingen , veel toevoegingen , maar geen echte...
  3. hfjonker

    gilde continentkaart

    Ik ben een op zich zelfstandige speler in dit spel , is mijn eigen keuze , puur om door geen verplichtingen te hebben , maar nu speel ik ook op het gilde continent , wat mij op valt dat als jij wilt deelnemen aan een continent dan zijn dat aangewezen plekken , maar er zijn zoveel wit/grijze...
  4. hfjonker

    Geen Bug aankoop vriendentaveerne

    Als ik de (bonus) voorraad in de vriendentaveerne koop dan krijg ik niet de extra percentage die toegezegd word , volgens de omschrijving
  5. hfjonker

    Geen Bug aankoop vriendentaveerne

    aankopen die je in de vriendentaveerne aanschaft werken niet naar behoren , zoals ze beschreven staan althans
Bovenaan