Zoekresultaten

  1. MattieMatthijs

    Hoe laat is de moord gepleegd Half 7 Waar is de moord gepleegd Op het land van boer Ravenzwart Wie is de moordenaar De slager Wat is het moordwapen Een nieuwe pan Wat is het motief De slager was bang dat de Candyman de baas zou gaan spelen in het dorp en mensen opsluiten in het gesticht...
  2. MattieMatthijs

    Voor niets gaat de zon op
  3. Volgorde herhaalmissies verandert

    Ik merk dat de volgorde van de herhaalmissies steeds verandert. Is dit normaal of is dit een bug? Of is het om autoclickers tegen te gaan?
  4. MattieMatthijs

    1. ruimtevrachtschip 2.sleemaker 3.guillotine 4.gilde-expeditie 5.gilde 6.haven 7.vriendentaveerne 8.antiquair 9.kraken 10.tijdperk 11.olifantenfontein 12.erestandbeeld 13.carrousel 14.speculaashuisje 15.wensput 16.incidenten 17.winnaarsplein 18. Eindoplossing: reis van tijdperken
  5. Indicator incidenten

    Is het niet een goed idee om een indicator te maken die aangeeft als er een incident in of om je stad ligt, net zoals dat je dat hebt bij relieken en denk ik ook bij scherven. Dat scheelt weer onnodig kijken of er een incident ligt.
  6. Inwoneraantal buren, vrienden en gildeleden

    Als je de stad van een buur (bijvoorbeeld om te plunderen), een vriend of een gildelid bezoekt en wanneer je daarna via de sociale bar onderaan direct naar de stad van een andere buur, vriend of gildelid gaat, dan zie je bovenin bij je inwonersaantal het aantal inwoners van degene die je zojuist...
  7. MattieMatthijs

    Ik speel in East-Nagach. Mijn coördinaten zijn: -D4 -G6 -A8 -F2 -E9 -I5 -H1 -G10 -B7 -C3
Bovenaan