Zoekresultaten

  1. Woord Jumble

    Het discussie topic kan ik niet openen. En in de omschrijving staat dat je de antwoorden een voor een kan inleveren maar ook dat je je inzending niet mag veranderen. Ik vind het niet duidelijk.
  2. Nieuw dagelijkse inlogbonus

    ik heb al meerdere dagen elke dag ingelogd en meestal werkt het normaal maar vandaag stonden 3 beloningen tegelijk open ik heb er 1 aangeklikt maar de 2 andere staan er nog steeds ik denk dat dit niet klopt, gisteren heb ik ook de beloning aangenomen dus vandaag zou er maar 1 moeten zijn
  3. Nieuw schurken animatie

    Niet echt een bug, maar wel raar: Als een schurk een andere eenheid aanvalt, zie je al de animatie van de eenheid waar de schurk in gaat veranderen na de tegenaanval. In elk geval bij houwitsers.
  4. Geen Bug Culturele nederzetting munten niet gekregen

    In mijn Mogolrijk nederzetting heb ik gisteravond 3 Shanti Ghars gebouwd. In het bouwmenu staat dat de bouw 1 uur duurt en dat je eens in de 8 uur 206 Roepies krijgt. Toen ik vanochtend terugkwam zou ik dus een hoop Roepies moeten hebben gekregen, maar die kreeg ik niet. Alleen die van huizen...
  5. Nieuw Traaaaaaaaaaag.......

    Eerst deed Foe het gewoon goed op mijn computer, sinds een week of zo alleen als ik animaties uit heb staan, en sinds gisteren is het zelfs dan zó traag dat het bijna niet te gebruiken is. Gister avond zelfs niet in staat geweest nieuwe producties op te starten, halve stad heeft de hele nacht...
Bovenaan