Zoekresultaten

  1. GSP is verslechterd

    Nochtans zitten in een groep met 8 grote gildes waarvan 1 gilde het absoluut niets kan schelen en de 5 andere die niets kunnen doen er echt genoeg van hebben en waar spelers nu nog aan het stoppen zijn. Is gisteren nog iemand die het spel heeft opgegeven en die was al ruim 6 jaar bezig... Maar...
  2. GSP is verslechterd

    Dit is de absolute minderheid in dit spel dus democratisch gezien zou dit altijd moeten kunnen. Nu is het voor niemand nog leuk en stoppen er heel veel spelers die ook eens een gevechtje willen doen als ze on komen. Of ze kunnen gewoon een daglimiet instellen van aantal gevechten. Dan kan...
  3. GSP is verslechterd

    Is bij ons nog steeds zo. Komen telkens tegen dezelfde gildes uit. Nutteloze aanpassing spijtig genoeg. Ze moeten gewoon de MMR-limiet verwijderen en probleem is opgelost, maar blijkt te moeilijk te zijn of het kan hen gewoon geen hol schelen dat het overgrote deel van de spelers er gewoon mee...
  4. fp punten geïnvesteerd in GG van spelers die zijn gestopt laten terug vloeien naar de bron-speler

    Veel van die kleinere spelertjes storten random FP in allerhande GG's, had iemand in mijn vriendenlijst staan die al makkelijk 6 maand gestopt was en die GG's zaten vol met allemaal kleinere spelers die daar storten. Spelers moeten eens leren om een plaats te bespreken en niet at random te...
  5. GSP is verslechterd

    Dus iedereen moet stoppen met GSP volgens jou, zodat die 2-3 gildes vrolijk kunnen verder doen? Niet dus. Moet gewoon eerlijker worden. Schrap de MMR limiet en laat iedereen uitkomen tegen gildes van hetzelfde niveau en niet zoals nu vaak gebeurd, 2 gildes die veel te sterk zijn voor de rest en...
  6. Ruilen van inventaris

    Een soort van diamanten-markt zou leuk zijn, maar kan dan ook weer misbruikt worden. Inno wilt dit duidelijk zoveel mogelijk afhouden en maar goed ook. De antiquair is een soort van patchmiddel daarin zodat iedereen van die excess brol af geraakt :)
  7. fp punten geïnvesteerd in GG van spelers die zijn gestopt laten terug vloeien naar de bron-speler

    Is ook een manier om die kapertjes een lesje te leren, dus vind het goed op deze manier. Jij beslist je FP ergens in te droppen, moet je maar zorgen dat ze terugkomen ook. Niets aan veranderen dus (en ben er ook al een hoop kwijt aan spelers die stoppen hoor)
  8. GSP is verslechterd

    Dit is berekend op het feit dat je ALLE torens moet klaarzetten met dia's, meesten blijven staan en dan nog heb je een toren binnen 2u staan dus moet je niet per se met dia's beginnen werken = krijg je meer terug dan je investeert. Ik heb een ronde gespeeld, waarin ik geen enkele dia heb...
  9. Mokkajunior (Arvahall)

    Voor niets gaat de zon op
  10. Nieuwe wereld

    Heb het op F ook eens geprobeerd, maar snel weer opgegeven wegens tijdsgebrek en gebrek aan interesse :)
  11. GSP is verslechterd

    Dat is het nu net, ik wil niet in zo'n gilde zitten. Is helemaal geen fun aan om alles lam te leggen en hele dagen te zitten dammen... Wij hebben het in onze gilde ook gedaan en ook makkelijk 10.000+ gevechtjes gedaan hoor, maar dan nog laten we andere gildes een kans door openingen te laten...
  12. Discussietopic: Het Mogolrijk

    Niet haalbaar in de gouden tijd zonder dia's tegen te gooien. Waardeloos dus. Zal deze afwerken en dan weer lege opzetten voor de VE
  13. GSP is verslechterd

    Zolang die 1000 MMR-cap blijft bestaan, mogen ze nog zoveel veranderen als ze willen, het blijft een grote puinhoop. Gildes die alles doen om het spel om zeep te helpen voor andere gildes met de nodige quitters tot gevolg. Aantal betalende spelers is al tot een minimum herleid. Ik spendeerde...
  14. Pop-up na elke reliek aan het einde van een GE niveau

    Inderdaad, redelijk irritant, waarom dit werd toegevoegd is mij een raadsel
  15. Ik zak alleen maar in ranking

    Punten zijn makkelijk te verzamelen, delete alles in je stad, zet alleen botanische rotondes, caroussels en aanvalsGG's en go ahead, spel is compleet om zeep geholpen met die GS en alles is zo goed als nutteloos geworden, je hebt alleen heel veel aanvalskracht nodig en je kan eindeloos punten...
  16. Discussietopic Ruimtetijdperk: Venus

    Spel loopt leeg, zal niet lang meer duren voor dit echt een nutteloos spel wordt, Gildestrijdperken moest al lang iets aan gedaan worden, topgildes vervelen zich in diamant, andere gildes krijgen geen kansen meer en dus stopt het uiteindelijk gewoon. GS was overbodig, geeft nu een heel vertekent...
  17. Discussietopic Ruimtetijdperk: Venus

    Foutmelding bij het verzamelen van de shards van het Vliegend Eiland... https://prnt.sc/11glbo3
  18. Mokkajunior (Arvahall)

    A1 B6 D8 E9 C2 B3 A7 C7 E1 E2
  19. Halloween-event 2020

    Haha waarom rusten? :) Thx, had ik niet gezien, vond enkel de wiki met 13/10, blijkt dus 15/10 te zijn :)
  20. Halloween-event 2020

    Wanneer mogen we het halloween-event verwachten. Zou normaal starten op 13/10, maar nog geen countdown-timer gezien
Bovenaan