Zoekresultaten

  1. Arc boost

    Bedankt voor jullie input. Het is me iets duidelijker nu. Maar heb nog wel een weg te gaan dat blijkt.
  2. Arc boost

    Dat betekent dat je je hele fp-productie in het opvoeren van je Arc stopt. In mijn geval dus idd 100 fp per dag. Dan zou ik ongeveer iedere 5 dagen mijn Arc kunnen boosten zolang ik BD’s heb om levels vrij te spelen. En dan bij andere spelers via de Arc weer BD’s verzamelen enz. enz.
  3. Arc boost

    Oké het wordt me steeds meer duidelijk. Ik moet een x-aantal fp’s inleggen voordat ik hem kan aanbieden. Daarna kunnen andere spelers in de boostgroep hun plekken claimen. Maar als ik een laag level heb in m’n Arc bijvoorbeeld moet ik best veel fp’s inleggen. Die moet je dus ook hebben. Vanaf...
  4. Arc boost

    Ah kijk! Dat maakt het al wat meer duidelijk. Dus als ik mijn GG aanbied voor een boost moet degene die p1 wil zorgen dat hij/zij de fp’s stort die nodig zijn om die plek veilig te stellen. En bij P2 enz. hetzelfde. Ik hoef dat zelf niet te doen. Ik moet alleen zorgen voor de fp’s om te levelen...
  5. Arc boost

    Oké dat uitrekenen van hoeveel fp er gestort moet worden dat gaat me nog wel lukken. Maar nu gaat het erom dat ik blijkbaar pas een GG mag aanbieden voor een boost als de plekken safe zijn? Wat wordt daarmee bedoeld en hoe doe ik dat? Want als ik een GG aanbied waarin alle plekken nog vrij zijn...
  6. Arc boost

    Ik snap die hele pagina niet. Dan ligt het dus aan mij helaas. Bedankt voor je bericht iig.
  7. Arc boost

    Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe een arc boost werkt? Zonder te verwijzen naar een foe-helper pagina? In mijn gilde zijn ze er mee beginnen maar ik lijk het maar niet te snappen....
  8. Easy Gladiatoren zoekt actieve spelers!

    Goedemiddag beste FoE-strijders! Wij zijn het Easy Gladiatoren-gilde en wij zijn op zoek naar jou! Wij zijn een gemêleerd gezelschap van jong en oud, ervaren rotten en spelers die het spel pas ontdekt hebben. Een club waar gezelligheid hoog in het vaandel staat. We zijn hard aan de weg aan het...
Bovenaan