Zoekresultaten

  1. Marserts

    Hoi, Vraagje: Hoe kan je aan marserts komen? Ik veronderstel via de continentkaart, maar als dat het geval is, moet je dan eerst deze wereldkaart volledig veroverd hebben om naar een nieuwe te gaan?
  2. Geen Bug Oud-Egypte - Grondstof???

    Ik ben net (voor de 4de of 5de maal) begonnen aan "Oud-Egypte". Nu is er blijkbaar een nieuwe grondstof nodig om goederen te produceren, maar ik vind nergens waar ik die grondstof kan vinden?
  3. Egypte

    Waar of hoe kan ik deze verdienen????
  4. Haven in Arctische Toekomst

    Mijn excuses indien dit reeds aangehaald werd, maar ik vind niet zo dadelijk een topic i.v.m. mijn vraag/opmerking... Hier komt het: Zodra je de haven in "De Arctische toekomst" vrijgespeeld hebt, kan je beginnen met het winnen van Promethium, een goed dat je nodig hebt om verder te gaan in de...
  5. Gatlin guns, kunstwerken, medicatie, postkoetsen

    Hoi, Volgens de uitleg bij de opdracht "bouw 10 Gatling guns, 10 kunstwerken, 10 medicatie of 10 postkoetsen", zouden die gemaakt kunnen worden in productiegebouwen van het industriële tijdperk, maar ik kan daar niets vinden. Iemand enig idee? Groetjes, coowouters
  6. Nieuwe technologieën niet toegankelijk

    Sinds gisteren kan ik niet meer naar "nieuwe technologieën". Als ik op de tab click, blijft het spel hangen. Ik kan dus geen nieuwe technologieën onderzoeken (forgepunten toevoegen, kijken welke grondstoffen nog nodig zijn, enz)... Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Alvast...
Bovenaan