Zoekresultaten

  1. Marserts

    Hoi Didi, Cirgard
  2. Marserts

    Helaas heb ik grondstoffen uit het "Asteroïdengordel" tijdperk nodig om het GG Ruimtevrachtschip te kunnen bouwen, dus zal ik nog een paar maanden moeten wachten voor ik (misschien) aan marserts kom via de continentkaarten. (zonder marserts kom ik sowieso niet in het Asteroïdengordel tijdperk)...
  3. Marserts

    Didi, Ik zit in het Marstijdperk, maar kan uiteraard niet meer vooruit in de technologieboom gezien ik geen marserts kan krijgen. Dus vraagje; wat is het GG Ruimteschip waarover je spreekt? Grt, Chris
  4. Marserts

    Hoi, Vraagje: Hoe kan je aan marserts komen? Ik veronderstel via de continentkaart, maar als dat het geval is, moet je dan eerst deze wereldkaart volledig veroverd hebben om naar een nieuwe te gaan?
  5. Discussietopic: St Patricks Day Evenement 2024

    Hoe kan ik eigenlijk die "tijdversneller" gebruiken? "Snelle beloning" en "Swift-Sham kortom" heb ik al door.
  6. St.Patricks-day

    En wie of wat is die rivaal?
  7. Discussietopic: St Patricks Day Evenement 2024

    Wanneer en waar gaan we nu eindelijk eens een rivaal zien????????????
  8. Geen Bug Oud-Egypte - Grondstof???

    Helaas kan je geen strijders verkrijgen omdat je voor elk soort gebouw deze grondstof nodig hebt... Ik ben net begonnen en voor het basisproductie gebouw (graanboerderij) heb je die grondstof al nodig....
  9. Geen Bug Oud-Egypte - Grondstof???

    Ik ben net (voor de 4de of 5de maal) begonnen aan "Oud-Egypte". Nu is er blijkbaar een nieuwe grondstof nodig om goederen te produceren, maar ik vind nergens waar ik die grondstof kan vinden?
  10. Egypte

    Gaat helaas nog (nog) niet; als ik op de piramide klik, krijg ik een pop-up "Belegeringskamp (gesloten) - Nog niet beschikbaar" Ik heb Oud-Egypte nu reeds 4 maal gespeeld en dit is de eerste keer (ben net aan mijn 5de keer begonnen), dat deze "grondstof" gevraagd wordt om een productie te...
  11. Egypte

    Waar of hoe kan ik deze verdienen????
  12. Haven in Arctische Toekomst

    Bedankt, nu snap ik het :)
  13. Haven in Arctische Toekomst

    Mijn excuses indien dit reeds aangehaald werd, maar ik vind niet zo dadelijk een topic i.v.m. mijn vraag/opmerking... Hier komt het: Zodra je de haven in "De Arctische toekomst" vrijgespeeld hebt, kan je beginnen met het winnen van Promethium, een goed dat je nodig hebt om verder te gaan in de...
  14. Prijsstijgingen etc.

    Dan mag je ons allemaal even vertellen hoe je aan die diamanten en probleemloos aan 1 miljard punten komt!
  15. ja ik weet ik zeur

    Het irritante aan die taverne is uiteraard dat, wanneer er een "ballon" naast staat, en je klikt op de taverne, je automatisch op de bonus tab terecht komt, en dat die dan ook automatisch geactiveerd word (+5% verdediging, aanval, e.d.), en dat voor 16 uur. Persoonlijk kies ik liever wanneer ik...
  16. Bevestigd Bezoekers-teller van de taveerne wordt niet geüpdatet

    IPV met allerlei evenementen geld uit onze zakken te willen kloppen, zouden jullie er beter voor zorgen dat al die bugs zo snel mogelijk opgelost geraken!!!!!!
  17. Discussietopic mega mei-aanbiedingen 2021

    Ik speel alleen in mijn eigen gilde. Als ik vooruit wil met het spel, moet ik goederen produceren en ze niet in de gildekas steken.
  18. Discussietopic mega mei-aanbiedingen 2021

    Aanbiedingen????????? Mocht je ze allemaal kopen, ben je voor een paar honderd Euro kwijt (om diamanten te kopen). Hou die aanbiedingen maar, dit is puur geldklopperij! Het is al erg ge,noeg dat je als kleine speler bij gewone evenementen vast komt te zitten omdat de opdrachten niet te vervullen...
Bovenaan