Zoekresultaten

  1. Tatanka

    Discussietopic video advertenties

    Dit werkt prima hoor. Op ios via een profielinstallatie, maar het werkt prima!
  2. Tatanka

    Discussietopic video advertenties

    Ik vind het ook zeer vervelend, speelplezier neemt zo erg af. Zeker als je al voldoende bijgedragen hebt aan de kas van foe. Zo zie je maar weer waar het om draait bij foe (denk ook eens aan speciale aanbiedingen e.d.) : money, money en money. Nou snap ik dat er geld moet worden verdiend, maar...
  3. Tatanka

    Automatische taveernebonus?

    Huh. Bij mij (ios) kost het automatisch helpen niets, bij de ander tijd, namelijk reclames. Hoe zit dat?
  4. Tatanka

    Discussietopic: Ruimtetijdperk: Jupiter-maan

    Welke units zijn het beste eigenlijk, is dat al beetje bekend?
  5. Tatanka

    Waar blijft SAJM

    Stuur me voortaan gerust een pb, help ik ff
  6. Tatanka

    Waar blijft SAJM

    Ze zijn hier die post nog aan het vertalen, lol
  7. Tatanka

    Open spel Verander het woord!

    Loops
  8. Tatanka

    ban zonder toelichting

    Duidelijk, dan weet ik genoeg. Dank voor jullie reacties!
  9. Tatanka

    ban zonder toelichting

    Hij/zij zegt echt geen andere extensions dan de bekende foehelper gebruikt te hebben.
  10. Tatanka

    ban zonder toelichting

    Beste medespelers, Wat vinden jullie van de volgende situatie: Een speler op de Nederlandse server (iemand die al jaren speelt) kreeg kortgeleden een ban zonder opgave van redenen. Er wordt niet uitgelegd voor welke overtreding en wanneer de ban van 3 dagen wordt opgelegd. Bovendien brengt dit...
  11. Tatanka

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Donderdag 8 december. Lol, 9 misschien? Of vandaag?
  12. Tatanka

    kartelvorming gvg

    Ze kunnen op at beter meer landingsplekken aan de rechterkant plaatsen of niet @Felair :p
  13. Tatanka

    Open spel Verander het woord!

    Korst
  14. Tatanka

    Discussietopic 1.205

    Ik (en anderen) hebben de laatste dagen ontzettend veel last van vastlopers/lag. Herstarten/opnieuw laden is soms even helpend, met de nadruk op even. zeer vervelend en soms onspeelbaar, zeker tijdens gvg.
  15. Tatanka

    Open spel clash of countries

    23
  16. Tatanka

    Open spel Verander het woord!

    Tapje
  17. Tatanka

    Discussietopic: Pvp Arena

    pff, ik ga het in de agenda zetten, mei 2022.
  18. Tatanka

    Discussie oplossing Gildestrijdperk (BG)

    Beter gs-poule verdeeld over alle werelden (A t/mF)! Dat zou ik fantastisch vinden.
  19. Tatanka

    Discussietopic 1.203

    Thnx voor de update! Het werkt weer!
  20. Tatanka

    Discussietopic 1.203

    Uhh, nadat ik de update gedaan heb is mijn app (ios/ipad pro) zo traag als dikke stront tegen een berg op. Onspeelbaar. ik hoor meer klachten in de chat, allemaal op ipad. Iphone werkt trouwens wel. Vreemd.
Bovenaan