Zoekresultaten

  1. Zin of onzin van de GG Alcatraz

    Kom maar eens kijken ;) ik heb 11 hemelse podia der tijden staan → 132 drukzetters. Zonet de alcatraz en de schurkenplaats weggenomen. Opgevuld met gebouwen die 50fps opbrengen.
  2. Zin of onzin van de GG Alcatraz

    Bedankt voor de reacties. 132 hemels podium der tijden, 27 Cidertuinen, 23 maj. en grote wonderlijke winterpiramide, 20 kon.badhuis, 24 eth.luchtschepen, 21 nachtmerries en een pak andere die 1 tot 3 troepen leveren.
  3. Zin of onzin van de GG Alcatraz

    Goede avond, ik heb Alcatraz level 81 staan, dus ontvang ik 79 militairen en 32161 tevredenheid. Dit gebouw neemt enorm veel plaats in en je bent verplicht ook nog een militair gebouw te hebben (schurkenplaats). De ganse constructie is 10x7 en 2x3 groot. Ik zou dit gebouw willen schrappen. Ik...
  4. Rivaal - geef 4 vergrendelde level 4 edelstenen vrij

    Wat wordt hiermee bedoeld?
  5. Discussietopic: St Patricks Day Evenement 2024

    Komt er volgende dinsdag terug een RIVAAL ?
  6. Discussietopic eenheden stapelen

    Mooie verbetering. Het bespaart met het vele klikken. ;););)
  7. Ik kan niet verder op de Continentenkaart

    Goede middag, intussen heb ik plots toegang gekregen om mijn reis verder te zetten.:)
  8. Ik kan niet verder op de Continentenkaart

    Goede morgen, ik heb alle provincies (16+20) van de asteroiden verworven. Ik wil naar de volgende kaart gaan, maar ik krijg de boodschap "verwerf alle provincies op de vorig kaart om toegang te krijgen tot deze kaart". Kan iemand mij verder helpen? Alvast bedankt, Jan
  9. Geen Bug uitwisseling antiquair wordt niet bijgeteld in kasteelsysteem

    Heb een nieuwe uitwisseling klaargezet en ik zie 1350 munten staan EN 68 kasteelpunten ???
  10. Geen Bug uitwisseling antiquair wordt niet bijgeteld in kasteelsysteem

    Ik heb zonet een uitwisseling gefinalisser bij de antiquair en zou normaal gezien een 700-tal punten bijkrijgen in het kasteelsysteem. Omdat ik vroeger al es vaststelde dat dit niet gebeurde, heb ik dit opnieuw goed bekeken. Er worden geen punten bijgeteld vanuit de uitwisseling antiquair bij...
  11. niet verbonden gebouwen

    Opgelost, bij herstarten van FOE is de melding verdwenen
  12. niet verbonden gebouwen

    Goede morgen, ik krijg de melding "niet verbonden gebouwen", maar ik zie nergens een "niet-verbonden-gebouw". Kan iemand mij helpen ?
  13. Geen Bug forgepunten storten in GG

    Bedankt voor de info !!
  14. Geen Bug forgepunten storten in GG

    Ik kan geen forgepunten storten in het Standbeeld van Zeus (er zijn al forgepunten in gestort, maar niet door mij) bij Laarmans2, in de andere gebouwen zou ik wel kunnen storten. Laarmans2 is een buur van mij.
  15. Geen Bug Viking - bonus 16,5%

    Na 18 keer oogsten, denk ik toch dat ergens iets niet meer werkt. Normaalg gezien zou ik om de +/- 6 keren oogsten, de bonus x4 moeten krijgen. Na 18 keer oogsten is dit nog steeds niet gebeurd, ik denk dat ergens iets fout zit.
  16. Vikingen

    Normaal gezien zou ik om de 6x prijs moeten hebben, dan heb ik gewoon méér dan dubbel pech ...
  17. Vikingen

    Ik heb nu al 14x geoogst bij de vikings en normaal gezien heb ik 16,5% kans om de bonus 4x te krijgen. Ik heb deze nog altijd niet gezien. Is dit nog iemand opgevallen ?
  18. Sinterklaaswedstrijd

    Foe or not to Foe thats the question. Jamo wa bedoel je iermee Kosta vele vor de portemonee Doejet met je goeste Of oedje der mee je koeste. (vrij vertaald vanuit het west-vlaams)
Bovenaan