Zoekresultaten

  1. Is daar een specifieke reden voor?

    Is daar een specifieke reden voor?
  2. Is of wordt het mogelijk om te zien welke leden welke provincies aanvallen in GSP?

    Is of wordt het mogelijk om te zien welke leden welke provincies aanvallen in GSP?
  3. Starttijd Gildestrijdperken

    Dat is ook het punt niet natuurlijk. Het gaat erom of in grote getalen de meeste spelers aanwezig kunnen zijn. Het was dan een suggestie. Vanzelfsprekend kan niet iedereen op eender welke tijd. Ik kan donderdagmiddag/avond zelf ook niet, maar nu ontneem je simpelweg meer spelers de mogelijkheid...
  4. Starttijd Gildestrijdperken

    En het is niet mogelijk om 3 dagen en een x aantal uur rust te geven? Bijvoorbeeld net als GvG altijd om 20:00 veranderde? Ik kan me voorstellen dat meer gilden hier tegenaan lopen, maar in het gilde waar ik in zit zijn de meeste mensen simpelweg niet doordeweeks om 08:00 uur beschikbaar. Als...
  5. Starttijd Gildestrijdperken

    Beste community, @Leones, In mijn gilde heerst al enige tijd een gesprek over waarom de starttijd van de GSP donderdagochtend om 08:00 uur is. Velen van ons werken of studeren en hebben simpelweg niet de mogelijkheid om dan direct paraat te staan, met als gevolg dat op donderdagmiddag als de...
  6. Scheve handel

    Dit vinkje heeft echter ook tot gevolg dat (nieuwe) leden bronstijd goederen 2:1 gaan ruilen voor VME of HME goederen, wat natuurlijk onzin is. Misschien het knopje gewoon verwijderen?
  7. Puntenberekening GSP per uur

    Hallo ik had een vraagje. Je overwinningspunten in de GSP worden berekend per uur. Is het zo dat als je om 10:59 een provincie overneemt, dat deze dan om 11:00 gelijk meetelt voor de overwinningspunten?
Bovenaan