Zoekresultaten

  1. Toekomst Grrrrootse Gebouwen

    Is bekend wat de toekomstvisie is van Inno op Grootse Gebouwen? Vraag komt naar boven nav de sterke spelwijzigingen mbt de event- en fragmentgebouwen van de laatste tijd. Die zijn zo sterk geworden dat ze concurreren met GG of ze overtreffen. Podium L2 is een voorbeeld: 10 ervan in Jupiter...
  2. Black Friday "voordeel"

    Ik heb geen idee hoe Inno het begrip "voordeel" in de Van Dale heeft begrepen... een renovatiekit voor 895 dia. En ik zie meerdere voorbeelden voorbij komen die niks met voordeel hebben te maken.
  3. Discussie antiquariaat

    Ben ik de enige of... was het antiquariaat in het begin een spannende aanvulling, je kon eindelijk je overbodige spullen kwijt, interessante items die je ineens kon kopen en spannende veilingen. Maar met iedere week en maand die voorbij gaat wordt t minder. Ik heb al 2 maanden überhaupt niet...
  4. Vaste bk sectoren in de gs

    Wij worden een beetje moe van de random verstrekte sectoren met 1 (of 2) bk die grenzen aan de thuisbasis. Het is geen toeval meer dat deze bij sterke tegenstanders terechtkomen die voortdurend een voordeel hebben, terwijl andere gildes eerst 1 of 2 sectoren zonder bk moeten overwinnen voordat...
  5. De Kraken

    Kan de functie van de Kraken niet veranderd worden: nu geeft deze hulp bij gevechten wanneer je het eigenlijk niet nodig hebt - bij uitputting nul of daar vlak boven. Kan er geen optie komen waarbij je zelf kan instellen wanneer die hulp gegeven wordt? Bijvoorbeeld als een soort boost die je nog...
  6. Advertenties in Foe

    Misschien hebben sommigen ze al langer, ik zie ze vandaag: de bonustaveerne en de (massa)knop voor motiveren/helpen is verborgen achter een advertentieknop, eerst 30 seconden naar een game kijken waar ik niet ben geinteresseerd, dan verder spelen. Dit is de weg die Foe ingaat, ook te zien bij de...
  7. Knop oogst innen verwijderen?

    Kan ik de knop oogst ineens innen aub verwijderen?
  8. Verbindingsproblemen bij einde veiling antiquariaat

    Op 10 mei jl, heb ik t volgende gemeld: Een veiling voor Botanische Ronde liep af en ik stond nr1. Ik ben de laatste 5 minuten voortdurend online gebleven en heb de seconden zien wegtikken tot op de laatste seconde, waarna ik "Veiling Afronden" in beeld kreeg - wat inhoudt dat ik de veiling heb...
Bovenaan