Zoekresultaten

  1. Discussietopic geschiedenis evenement 2024

    Ik spel m blind op middel en wacht totdat deze voorbij is. Minste event van allemaal.
  2. Toekomst Grrrrootse Gebouwen

    ...staat of valt met de term "relevanter" dus... Ik heb een (intussen gesloopte) Shinto tempels retour gekregen, wat erg prettig was, met de nieuwe extra's erbij. Maar wat wanneer je je level 80 Himeji sloopt en je zou 'm, inmiddels "relevanter" geworden, alsnog weer retour willen? Krijg je 'm...
  3. Toekomst Grrrrootse Gebouwen

    Is bekend wat de toekomstvisie is van Inno op Grootse Gebouwen? Vraag komt naar boven nav de sterke spelwijzigingen mbt de event- en fragmentgebouwen van de laatste tijd. Die zijn zo sterk geworden dat ze concurreren met GG of ze overtreffen. Podium L2 is een voorbeeld: 10 ervan in Jupiter...
  4. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    Mbt uitputting blijf ik erbij dat de kansberekening niet klopt. Let wel, ik begrijp dat bij 10 of 100 gevechten er steeds een aparte/unieke 1 op 5 kans bestaat (bij minste kans op uitputting). En ik snap ook dat (elders uitgezocht) op de lange termijn deze kans terug te vinden is in de score...
  5. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Ik vraag me soms af of die gebouwen met %bonus nu echt iets doen. Steeds wanneer ik klem zit met uitputting en dan 300% kaart inleg plus 30% van de Teveerne kom ik, nul gevechten verder. 330% extra vechten en geen resultaat, hoeveel eventgebouwen zijn dat?
  6. Fragmenten - optie tot stoppen met genereren in gebouwen - deleten van alle gegenereerde fragmenten in een keer ipv stuk voor stuk

    De fragmentenfrustratie (leuk voor scrabble) hangt weer samen met andere veranderingen binnen Foe - als een subtiele balans die verstoord wordt wanneer de verandering ondoordacht is. Ik heb 3100 fragmenten Olifantenkit - die ik in mijn stad niet nodig ben, dus verkoop ik ze in het antiquariaat...
  7. Discussietopic 1.271

    Ik speel (net als vele anderen) met 2 eenheden en 6 schurken. In de oude situatie staan gewonde eenheden ALTIJD in vak 1 en 2 - je grijpt nooit mis om ze te verplaatsen naar de ziekenboeg. In de nieuwe situatie is hun plek afhankelijk van de hoeveelheid gewonde schurken. Maw: ze staan NOOIT op...
  8. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Ik heb iig niet gevraagd om 20% per dag. Het is wat jij zelf insinueert waar je op uitkomt met de huidige kansberekening. En bepaal niet voor een ander wat "fun" is.
  9. Discussietopic 1.271

    Mag dit alsjeblieft weer hersteld worden. Je gewonde eenheden retour brengen naar de "kazerne" wordt erg verwarrend want ze staan nu tussen de andere eenheden, ipv gegroepeerd bij elkaar, je moet steeds zoeken en dat verpest het snelle meppen.
  10. Discussietopic 1.271

    Jupiter grenadiers die gewond zijn staan nu achter gezonde schurken. Ik snap de logica niet? Ik snap dat gewonde eenheden achter gezonde staan, maar nu wordt de sortering onoverzichtig.
  11. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Klopt niet Cypherus. Bij 20% kans op uitputting, in 20-25 gevechten 13 uitputting opdoen, dan klopt er iets niet met de kansberekening. Het met pech afdoen vind ik niet geloofwaardig.
  12. Steeds duurder

    Bij 12x starten kreeg ik 9x de hussel binnen 5-8 kaarten draaien. Hoezo toeval.
  13. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Inno doe ff normaal: met 20% kans op uitputting val ik sector naast basiskamp aan. Bij ieder 2e gevecht ging mn uitputting omhoog. Die %% kloppen voor geen meter, hou aub op je spelers te bedonderen!
  14. Black Friday "voordeel"

    Ik heb geen idee hoe Inno het begrip "voordeel" in de Van Dale heeft begrepen... een renovatiekit voor 895 dia. En ik zie meerdere voorbeelden voorbij komen die niks met voordeel hebben te maken.
  15. naamgeving

    Heb ik eens eerder gemeld, maar Inno reageert er niet op.
  16. Fragmenten - optie tot stoppen met genereren in gebouwen - deleten van alle gegenereerde fragmenten in een keer ipv stuk voor stuk

    ...komt ook bij de Inno bezig blijft met inconsequente naamgeving en een onbegrijpelijke sorteringsmethode, waardoor bij elkaar horende fragmenten niet bij elkaar geordend worden.
  17. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Ik speel Foe nu 4+ jaar en 100% mobiel/android, misschien velen met mij. Gvg dus een TOTAAL onbekend Foe onderdeel voor mij. Het verdwijnen dus jammer voor diegenen die het een warm hart toedragen. Hopelijk herkennen jullie genoeg leuks in het nieuwe alternatief. Wél leuk dat "gvg" nu breder...
  18. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Heeft iemand t final word over t al dan niet kunnen halen van t Kasteel L1, binnen een gestelde termijn? Ik lees en hoor wisselende berichten hierover, van (redelijk) haalbaar tot enkel voorbehouden aan de allersterksten... Helpdesk/Leones?
  19. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Mbt kans van 1 op 5 (of andere): ik ben geen statisticus, maar weet dat in de praktijk bij een 1 op 5 kans het geen garantie is dat bij bv 1000 gevechten de uitputting ook daadwerkelijk deze verhouding zal uitwijzen. Die praktijk kan ook 1:6 kunnen zijn, het is immers kansberekening. Maar zoals...
  20. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Mijn ervaring tot op heden: een betere balans tussen de sterke en minder sterke gildes. De kleinere komen er beter tussen. Maar... de fun van het lange(re) meppen is voorbij... na 3 sectoren sta je op 60 uitputting. Na een half uur kan je klaar zijn, ik kan tot max 110-125. Dat is ten 1e doordat...
Bovenaan