Zoekresultaten

  1. 53 K-Aman

    vriendentaveerne

    Is het misschien een idee de vriendentaveerne eens een uitbreiding te geven? Het maximum aantal stoelen staat al jaren op 16 en dat mag wat mij betreft best naar 24 worden uitgebreid alsmede de drie andere functies.
  2. 53 K-Aman

    Contact Support incidenten niet zichtbaar

    Sinds 00:00 uur verschijnen er geen incidenten op Fel Dranghyr. Well kreeg ik af en toe na inloggen de mededeling dat ik iets had ontvangen uit incidenten. maar de icoontjes zelf staan niet in het veld.
  3. 53 K-Aman

    uitbreidingen

    Verzoek het aantal speelveld uitbreigingen uit te breiden, zij het beloning, diamanten of medailles. ( liefst medailles want daar kom ik in om) Persoonlijk zit ik aan mijn top terwijl er nog zeken 24 velden zijn die ik niet kan openen.
  4. 53 K-Aman

    dagelijkse beloning

    tot vanochtend verscheen het icoontje voor de dagelijks beloning, een leuk kadootje waar je helemaal niets voor hoefde te doen, na 7 dagen kwam er een extra kadootje. maar sinds vanochtend half twaalf zie ik het niet meer. Is deze actie beëindigd
  5. 53 K-Aman

    automatische verdediging domme strategie

    Als een speler je stad aanvalt gebeurt dat zonder dat je erbij bent en de verdediging gaat automatisch. Alleen volgt dat wel de domste strategie denkbaar, de verdediging valt namelijk als eerste de schurken in het vijandige leger aan en die worden dan gelijk tot een zwaardere eenheid...
  6. 53 K-Aman

    chocoladebar

    heeft er een update voor de Titan kolonie chocolademelk bar plaatsgevonden? tot nu toe zag ik alleen het gebouw, maar vandaag dat er een hologram boven het gebouw stond en geanimeerde figuurtjes voor het gebouw. het kan natuurlijk dat me nooit eerder is opgevallen,
  7. 53 K-Aman

    bistro

    Iemand enig idee bij welk evenement de bistro kon worden verworven? Ik vind de terracotta gebouwen erg leuk, maar kwam dit gebouw vandaag voor het eerst tegen op Pinterest.
  8. 53 K-Aman

    maximum sectoren

    Ik zit bijna aan het maximum aantal sectoren dat ik nog kan verwerven en vraag me af of als ik de laatste daarvan verworven heb, ik nog opdrachten kan verwachten nieuwe te verwerven. dat zou erg vervelend zijn in een evenement, want als er zo'n niet te voltooien opdracht komt loop je vast in...
  9. 53 K-Aman

    goederen volgend tijperk

    Ik ontving een beloning in de vorm van "goederen volgend tijdperk Omdat ik in het Jupiter tijdperk zit vraag ik me af wat ik eigenlijk kreeg, Het volgend tijdperk is Titan tijdperk en dat is nog niet geactiveerd.
  10. 53 K-Aman

    titan maan

    Is er enig vooruitzicht wanneer de Titan wereld actief wordt?
  11. 53 K-Aman

    kristallen aanbieding

    ik plaatste twee keer achter elkaar een aankoop van € 19, 99 aan kristallen de halloweentickets werden wel geleverd maar de kristallen niet. Is meer mensen dit vandaag overkomen? ( supportticket is aangemaakt)
  12. 53 K-Aman

    verzamel producten

    waarom zit deze knop niet op de koloniën. zeker als je bestand groeit is die erg handig ook al kost het kristallen
  13. 53 K-Aman

    medaliles

    Ik zit inmiddels op het Mars level en blijf medailles oppotten. Is er nog een andere besteding voor medailles dan uitbreidingen? 500 per keer in de arctische haven of oceaanterminal slaat nou ook niet bepaald een deuk in de voorraad.
  14. 53 K-Aman

    niet-vluchtige vuurgranaten

    Ik zit in de verhaalmissie opdrachten op het Marslevel met een opdracht Onderzoek niet-vluchtige vuurgranaten: kan dat alleen nergens vinden op de onderzoek pagina Ik vind de opdrachten in het Mars level nogal slordig georganiseerd, er zitten veel opdrachten tussen die juist op het virtuele...
  15. 53 K-Aman

    zuurstofgenerator

    Ik heb een reeks zuurstofgenerators in mijn Marskolonie geplaats, maar ik kan nergens ontdekken hoelang het duurt voor 18 zuurstofeenheden worden geproduceerd.
  16. 53 K-Aman

    mars and beyond

    hoewel het nog in de toekomst ligt vraag ik me af of mijn net gestarte Marskolonie blijft bestaan als ik een level verder kom en kan ik die blijven gebruiken als ik een Astroïdenkolonie start? Bij de Viking en Azteken kolonie kun je maar één kolonie tegelijk gebruiken. Is dat bij de ruimte...
  17. 53 K-Aman

    antiquair

    Zit er een bug in de antiquair? Ik heb nu in 24 uur tijd al vier keer hetzelfde veiling aanbod zien langskomen, nl. de piazza selectiekit/ beetje vaak zou ik zeggen.
  18. 53 K-Aman

    arctische haven

    ik heb net de onderzoeksopdracht: preventie tegen extreem weer" voltooid en dat beloont naast uitbreiding van bemanning met upgrade van de arctische haven. Mijn vraag is of dat laatste alleen een kosmetische upgrade is met een uitgebreider plaatje of dat er ook functies van de haven zijn...
  19. 53 K-Aman

    evenementenhub

    Tegen Kerst is het laatste evenement van 2021. wat gebeurt er met de evenementen hub vanaf januari 2022? worden de paviljoens van 2021 verwijderd en beginnen we weer met een lege pier of worden bestaande paviljoens vervangen door nieuwe?
  20. 53 K-Aman

    erestandbeeld

    hoe verwerf ik meer fragmenten erestandbeeld? heb er nu 170 van de vereiste 200, maar dat aantal is al heel lang hetzelfde.
Bovenaan