Zoekresultaten

  1. Zie mijn grote gebouwen niet meer of die van een ander niet

    Aub fix dit probleem want mijn eigen grote gebouwen kan ik niet meer zien en dit is al maanden zo verschrikkelijk irritant
  2. Nieuw Gilde topic's zomaar weg

    Hoe kan al mijn gilde topic's zomaar weg zijn en die stonden er al meer dan een jaar Dus treintjes, mededelingen, gs gvg topic alles weg en berichten die belangrijk zijn ook weg
  3. Discussietopic 1.238

    Fix de game even nu kan ik mijn Grote Gebouwen weer niet zien heel lastig storten voor mij en een ander
  4. Discussietopic video advertenties

    Waardeloos zorg er voor dat de filmpjes automatisch aflopen want als je nu op x drukt krijg je niks . Maar geeft niet ik stop nu met foe de groeten
  5. St. Patrick's Day discussietopic

    Waardeloos doe iets waar mee vorige evenementen gebouwen af kan maken ik heb al van verschillende evenementen halve gebouwen staan dus ik doe er niet meer aan mee geef ons iets behalve dat het ons weer geld kost want daar draaid het om
  6. Loterij - Augustus 2019

    1234
  7. Discussietopic 1.139

    Ja niet om aan te zien ga er scheel van kijken wat mijn ogen willen het scherm scherpstellen
  8. Klaagmuur

    Ik vindt de nieuwe update helemaal niks ik wil graag een scherp beeld als achtergrond Groeten roel
  9. Paasloterij 2018

    777
Bovenaan