Zoekresultaten

  1. Sjoerdmans

    Voor niets gaat de zon op
  2. Raad het gebouw!

    1 dom van aken 2 villa 3 schoenmaker 4 trebuchetkamp 5 wijngaard 6 academie
  3. Kerstloterij 2018

    5387
  4. Productie gemotiveerde gebouwen

    Nu kan je niet zien wat een gebouw oplevert als het gemotiveerd is. Alleen als het nog niet gebouwd is. Zou dat toegevoegd kunnen worden?
  5. Discussietopic voetbalbeker 2018

    Die komt also het goed is 10 juli en 14 juli nog. :)Een gildelid van me heeft de komende beloningen doorgestuurd.
  6. Zomerloterij 2018

    2718
  7. Koning voor een dag

    Ik zou overal vlaggen ophangen, alles oranje maken en iedereen vrij geven. Ik zou spullen uit mijn inventaris en goederen verkopen aan mijn buren op een rommelmarkt. Ook zou ik mijn vrienden mijn taveerne vaker laten bezoeken en ze allemaal een tompouce geven:)
  8. 4X Elementen in Forge of Empires

    ik vind het niet zo'n goed idee, omdat de verschillen dan te groot worden en dan gaat het hele idee van verschillende eenheden ook weg, omdat je dan eenheden kan hebben die sterker zijn dan een eenheid uit een hoger tijdperk, of een snelle eenheid die makkelijk wint van een zwakke. En ik denk...
  9. Eenheden uit leger slepen

    In de app heb ik vaak dat ik eenheden niet uit mijn leger kan slepen. Het helpt dan vaak wel om eerst een andere eenheid er uit te slepen, maar is alsnog best vervelend. Hoop dat het duidelijk genoeg is:)
  10. Plunderen een plaag voor spelers

    Plunderen hoort nou eenmaal bij het spel. Ik val zelf ook best vaak aan als ik gevechten moet winnen of eenheden moet verslaan voor een missie en dan kan ik het niet laten om ook te plunderen. Ik help zelf ook vaak via mijn stadhuis de mensen die mij helpen, Dus probeer ze gewoon te helpen, dan...
  11. Open spel clash of countries

    144
  12. Paasloterij 2018

    3153
Bovenaan