Zoekresultaten

  1. Broederschapsevent

    Dank voor je reactie of je een goede strategie hebt weet je maar nadien. En is niet bepalend voor het spelen op zich. Is eigenlijk het zelfde bij een auto-ongeluk zeggen als je niet gereden had was je het niet tegengekomen.
  2. Broederschapsevent

    wou laten weten dat het event plezant was net als het pakhuis event met de boot.... enkel jammer is dat je niet meer mag - kan spelen op het einde nu ja enkel dagen al voor het einde. een spel dus dat je niet mag spelen... => zonde. kan je het beter stoppen. gewoon doorspelen tot op het einde...
  3. alles ok hier?

    alles ok hier?
  4. wou u laten weten dat ik u begin te missen in dit mooie weer op bisgard

    wou u laten weten dat ik u begin te missen in dit mooie weer op bisgard
  5. Leger sloten

    als je een alcatras bezit van wat niveau dan heb je meestal meer dan 200 eenheden per soort als je battles begint in gsp dan zijn ze soms allemaal gewond omdat er maar enkele ingeladen worden voor gebruik...
  6. uitnodigingen

    Bij het sturen van een uitnodiging merk ik dat het meestal in de hoop van de geschiedenis weg verdringt. is het niet mogelijk dat je verplicht moet ja of nee of nog onbeslist moet aanvinken. weet je ten minste of ze actief zijn of u bericht of aanvraag gelezen hebben.
  7. boobytraps

    of als je online bent als hij aanvalt je ook nog eens met u aanvalsleger kan aanvallen ...
  8. gelijkwaardig aanvallen en plunderen

    meestal enkele in een tijdperk die aanvallen en hoe meer rechts hoe meer aangevallen bij de buren. investeer in een goed aanvals leger en lap het zelfde terug. verdediging in dit spel is waardeloos tegen mensen met lvl> 60 aanvalsgebouwen... door te plakken in eeuwen vertraag je u voorruitgang...
  9. Vullen van een veld in Gildestrijdperk

    Marien, mooie prestatie trouwens. Voor onze beperkte gilde natuurlijk niet zo plezant maar dat is het spel. Wij moesten het doen of deden het met 2 mensen.
  10. Vullen van een veld in Gildestrijdperk

    idd. nietje, merci voor de info, vond het gewoon sterk dacht eerder in de richting van iets anders. Maar dacht dat de moeilijkheidsgraad bij hogere eeuw gewoon mee steeg. niet dus. goud devisie dus 100 stuks en iedereen actief krijgen in de gilde.. ze hadden geen aanvalstoren. dus nog even...
  11. Vullen van een veld in Gildestrijdperk

    ik zag in het gilde strijdperk de secret empire een veld vullen met enkele mensen in totaal in 15 second? hoe doen ze dat? met vechten op automatisch met een goeie 6 mensen lijkt dit mij nogal onmogelijk? net als onderhandelen al zeker niet.
  12. koraalduivel op zoek naar nieuwe rifbewoners.

    de koraalduivels als kleine groep zijn dringend op zoek naar mensen die willen meewerken aan een gezond rif. Het is een rif die reeds enkele jaren meedraait maar wegens droogte en verhoogde stress door veel activere eisen die zich hebben gesteld in het rif spel. Is het rif beginnen krimpen...
  13. hulp bij aanwervings strategie

    enkele jaren zijn we als koraalduivels op b gestart als een groep die in die tijd nog geen van die versnellers als nu had. dus gildestrijdperk die het verhogen van de gilde boost als nu. dan moest je het doen met de gilde expeditie. en je weet met brons en ijzertijd vroege middeleeuwen... je...
  14. het koraalrif is bedreigt.

    de koraalduivels als kleine groep zijn dringend op zoek naar mensen die willen meewerken aan een gezond rif. Het is een rif die reeds enkele jaren meedraait maar wegens droogte en verhoogde stress door veel activere eisen die zich hebben gesteld in het rif spel. Is het rif beginnen krimpen...
Bovenaan