Zoekresultaten

  1. Goederenruil gildekas

    Excuus, ipv bullspirit dancer schreef ik per ongeluk bull dancer :oops:...
  2. Goederenruil gildekas

    @mr.orangina: punt is niet deelname aan GBG, maar aan het feit dat er stelselmatige tekorten zijn van gildekasgoederen van lagere tijdperken omdat de meeste spelers enkel hogere tijdperkgoederen produceren. En handelaren ook minder handel hebben hierin omdat de vraag heel groot is hiernaar en ze...
  3. Goederenruil gildekas

    @mr.orangina: we lopen hier tegenaan omdat de meesten in hogere tijdperken zitten en we van goederen in de lagere tijdperken tekorten opbouwen. En als de eerlijke handelstool ook opgenomen zou worden in het spel voor alle tijdperken, al is het maar als vrij verkiesbare functie, zou dat ook erg...
  4. Goederenruil gildekas

    Bij deze de uitwerking op de gestelde vragen: Zal er een bepaalde taks worden opgelegd bij het ruilen? Zoja, wat zou die tax inhouden? Medailles, eventueel forgepunten die gestort kunnen worden in de gildekas om het ruilen mogelijk te maken, medailles, een minder voordelige handelsratio,etc...
  5. Goederenruil gildekas

    Ik kom daar zsm op terug!
  6. Downgrade kit

    Met de renovatiekit kan je nu speciale gebouwen 1 tijdperk mee upgraden. Kan er ook een denogratie kit gemaakt worden, een kit waarmee je een speciaal gebouw 1 tijdperk kan downgraden.
  7. Goederenruil gildekas

    Nu GSP een prominente plaats in het spel heeft verworven, vraagt dit veel van de gildekas. Zeker van alle tijdperken. Iets waar ik veel gildes over hoor en ook handelaren tegenaan lopen. Om dit probleem op te lossen zijn we het erover eens dat een ruilfunctie binnen de gildekas heel erg nuttig...
  8. TMHM zoekt nieuwe actieve leden voor GvG!

    Ons gilde The Mad Hatters-Mercenaries (TMHM) is op zoek naar nieuwe leden die een actieve rol willen spelen in GvG. TMHM is een actief, betrokken en enthousiast vrijhandelsgilde met weinig regels: 8 ontmoetingen GE (tenzij actief in GvG) en eerlijke handel binnen het gilde volgens FOE. We...
Bovenaan