Zoekresultaten

  1. DeathDefyingSpy

    Boost groep

    Ik speel op E, maar de oproep binnen mijn Gilde leverde onmiddellijk voldoende boosters op. Thx anyway!
  2. DeathDefyingSpy

    Boost groep

    Vandaag heb ik mijn arc kunnen opbouwen tot level 30. Ik merk dat plaatsen in mijn arc zeer snel worden ingenomen door anderen buiten mijn gilde omdat ofwel het te lang duurt vooraleer mijn gilde leden hun bijdrage doen, ofwel dat er teveel in gestoken wordt door mijn gildeleden waardoor andere...
  3. DeathDefyingSpy

    Paasloterij 2018

    4294
  4. DeathDefyingSpy

    Discussietopic lente evenement

    Oei, oei, niet zo klagen. Het event levert altijd wel iets op. Waardeloos kan het zeker niet zijn. Als je zonder grote inspanningen speelt zal je zelfs een kennisaltaar winnen. Dat je niet altijd kan krijgen wat je wil is een beetje eigen aan het spel. Je hoeft niet altijd de jackpot te winnen...
  5. DeathDefyingSpy

    Een handelaar worden

    Bedankt voor je reactie drakenridder. Ik heb al wat aangepast naar aanleiding van je tips. Voor de duidelijkheid: zelf zit ik nog maar in de hoge middeleeuwen dus een aantal gebouwen zijn voor mij nog verre toekomstmuziek :)
  6. DeathDefyingSpy

    Discussietopic Napoleon Bonaparte missiereeks

    Dat klopt zeker. Ik heb me op dat vlak niet goed uitgedrukt. Het is ook part of the game. Als je kiest om voor de hoofdprijs te gaan, moet je weten dat er een kans in zit dat je hem niet kunt maximaliseren.
  7. DeathDefyingSpy

    Discussietopic Napoleon Bonaparte missiereeks

    Voor mij hoeven er geen remmen te staan op het aantal events of rustpauzes ingelast worden tussen de events. Niet elk event vraagt om evenveel inzet. Een event zoals Carnaval bracht leuke extra's voor zij die niet voluit gingen. Voor zij die wel voluit gingen bracht het een super gebouw waar ze...
  8. DeathDefyingSpy

    Verdedigend leger instellen ipad

    Dag Paulus XV, Zelf gebruik ik geen iPad, maar ik speel wel met mijn smartphone als met mijn pc. Via de smartphone kan je naar 'Leger' gaan en je soldaten selecteren die je wil toevoegen aan je verdedigingsleger. Als je een soldaat hebt geselecteerd krijg je onderaan 4 knoppen. Het tweede knop...
  9. DeathDefyingSpy

    Een handelaar worden

    Hallo FoE-lieden, Vandaag ben ik volgens mezelf op het punt gekomen dat ik moet beslissen welke rol ik zou willen aannemen in het spel. Omdat ik soms ook eens anders wil zijn dan de rest (in mijn Gilde), zou ik graag handelaar worden. Nu heb ik al heel wat tips & tricks gevonden die me nuttig...
  10. DeathDefyingSpy

    Kom eens goeiedag zeggen op East-Nagach. Je komt er leuke mensen tegen!

    Kom eens goeiedag zeggen op East-Nagach. Je komt er leuke mensen tegen!
  11. DeathDefyingSpy

    [Hulp] FoE Goederen-, Techtree- en GG-overzicht + beheersysteem

    Mooi gedaan. Gemakkelijk overzicht om goed te kunnen plannen. Ik merk wel dat het Orakel van Delphi niet bij de GG staat. Klopt dat?
Bovenaan