Zoekresultaten

  1. Cobra Trucker

    Gilde Drakenlanders zoekt nieuwe leden

    beste medespelers wij, de drakenlanders, zoeken naar nieuwe leden om onze kleine gilde te vervoegen. doel hiervan is om groter te worden als gilde, beter te worden door elkaar te helpen met grootse gebouwen en dergelijke, en treintjes in het leven te kunnen roepen waarbij we elkaar sneller te...
  2. Cobra Trucker

    De Drakenlanders Brisgard

    beste prinsessen en koningen, wij zijn op zoek naar actieve leden voor onze zeer kleine gilde wij zouden graag de gilde opbouwen naar een hoger niveau met meerdere leden die niet alleen actief zijn in hun eigen spel maar ook actief willen zijn in de gilde expeditie om zo het gilde niveau te...
  3. Cobra Trucker

    culturele nederzettingen

    hoi allen, de culturele nederzetting van de Vikingen is er al een tijdje nu. ik heb dit al enkele malen uit gespeeld ondertussen maar vraag me af wanneer dat van Egypte er nu eigenlijk aankomt. heeft iemand hier een idee van toevallig?
  4. Cobra Trucker

    een zware nederlaag ( cirgard )

    hoi FOE leden, ik zit met volgend probleem in de verhaalmissie quest: een zware nederlaad. je moet er 7 dingen bouwen, woongebouw, produktiegebouw, goederen gebouw, cultureel gebouw, militair gebouw, een versiering en een weg..... ik heb van elk van deze 1 en in sommige gevallen zelfs 2...
Bovenaan