Zoekresultaten

  1. Geen Bug Te weinig loperdelen in Winter Event

    Oke, verkeerd gelezen in of onthouden uit de aankondiging. Geen bug dus. Dan is de opmerking over de waarde van de verdubbelaar in deze situatie al vanaf het begin geldig geweest;
  2. Discussietopic winterevenement 2022

    Net nog een bug ontdekt bij de toekenning van loperdelen wanneer je de kalendersleutel vindt met verdubbelaar. Je krijgt geen 10 loperdelen bij je sleutel, maar slechts één. Omdat ik in dit specifieke geval de sleutel al had, kreeg ik 2 loperdelen in plaats van 20. Waardeloos. Wel opvallend dat...
  3. Geen Bug Te weinig loperdelen in Winter Event

    Ik twijfelde al eerder over de toekenning van loperdelen bij het vinden van een kalendersleutel met verdubbelaar, maar zojuist heb ik meegemaakt dat deze toekenning inderdaad niet goed gaat. In mijn stad op Cirgard had ik gisteren de laatste sleutel al gevonden en al mijn mogelijke loperdelen...
  4. Discussietopic 1.225

    @Leones Wanneer worden in de Windows-app de wijzigingen in "Kopen meer fp's tegelijk" en "Dagelijkse missie" geactiveerd? Ook is daar geen melding bij het Kasteel-systeem als ik de dagelijkse inning kan ophalen. En komt er nog een aankondiging of beschrijving van "Forge Plus"
  5. Discussietopic 1.222

    Het is ook nog geen 19 januari.
  6. Lvl van gilden expeditie verhogen

    Simpel gezegd: NIET! Zoals Nietje zegt, je gildeleiders moeten level 2 en hoger open zetten. Maar als zij niet actief zijn, dan helpt goederen schenken niet en kun je beter een actiever gilde zoeken.
  7. Discussietopic: Het Kasteelsysteem

    Kan dit niet gewoon ket Kasteel genoemd worden in plaats van het Kasteelsysteem. Dat is wat je ziet. We hebben tenslotte ook een Vriendentaveerne en niet een Vriendensysteem, een Haven i.p.v. een Nederzettingensysteem, etc.
  8. FoE-Loterij

    1313
  9. Discussietopic 1.208

    @Leones Moeten we hier een bugmelding voor aanmaken? Is bij mij zowel in browser als in Win10-app.
  10. Discussietopic: Voetbalbeker 2021

    Bij mij werkt de bonus in 1 van mijn 3 steden van Keimpe13: er staat een timer boven de pier en de bonus is zichtbaar in stadhuis. In de andere 2 steden loopt de timer in de pier wel, maar is de bonus (+ timer boven pier) niet actief. In mijn kleine nieuwe stadje als Keimpe14 is de bonus wel...
  11. Bevestigd Beloning niet meer beschikbaar bij incidenten.

    Zojuist nog deze melding gehad
  12. Alcatraz - Hoe werkt 'ie precies ?

    Het gebouw bepaald welke troepen je Alca produceert, dus in jouw voorbeeld krijg je speerwerpers
  13. Discussietopic: St. Patrick's Day - Evenement

    Kun je een screenshot van de opdracht hier plaatsen, dat maakt het vaak makkelijker om te zien hoe het precies zit.
  14. Winterevenement 2020

    Alleen als je betaald helaas
  15. beschikbare bevolking is weg

    In jouw geval is dus iedereen van je totale bevolking ergens aan het werk, in productiegebouwen en/of goederengebouwen. Er is dus niemand beschikbaar om in een nieuw gebouw te gaan werken. Als je geen ruimte hebt voor meer huizen zodat je totale bevolking groter wordt, dan kun je een aantal...
  16. vriendenbalk verplaatsen

    Dan zet je toch gewoon de taakbalk ergens anders. Taakbalk kan ook links, rechts en boven. Dan kun je ook makkelijker het helpenvakje raken, want dat zit dan helemaal onderaan op scherm.
  17. Gatlin guns, kunstwerken, medicatie, postkoetsen

    Dit zijn de 1-dags-producties in respectievelijk de wapensmid, de keramiekfabriek, de chemiefabriek en de wielenmaker: de verschillende productiegebouwen uit het industriële tijdperk.
  18. Erestandbeelden/reconstructie

    Het gaat ook mis als je maar 1 standbeeld en 1 weg hebt. Voor alle andere sets geldt dat de timers in reconstructiemodus niet gereset worden. Waarom is bij deze set daar niet ook voor gekozen?
  19. .

    Je kunt dit beter bij de wereld-topics plaatsen, dan weet iedereen meteen op welke wereld je wilt helpen.
  20. Discussietopic Egyptische Nederzetting

    Nederzettingen zijn geen tijdelijk evenement, maar een nevenspel (extra dorpje) met een beperkte opdrachtenlijn. Als je wat verder bent in het spel (je moet een of andere technologie uit IJzertijd vrijspelen, dacht ik) zal er aan die pier altijd een boot liggen. Je kunt daar op dit moment kiezen...
Bovenaan