Zoekresultaten

  1. Fdm1407

    Puntensysteem

    Hoe krijg je punten in dit forum en waar zijn ze eigenlijk goed voor?
  2. Fdm1407

    Zin of onzin van de GG Alcatraz

    Dat zou ik wel eens willen zien
  3. Fdm1407

    Zin of onzin van de GG Alcatraz

    Waarvan dan?
  4. Fdm1407

    Dominantie in GS

    Beste top 10 gildes, wees niet bang dat wij ons wat aantrekken van de kritiek van al die stumpers, nee heus wij geven ze geen kans om torens bij elkaar te krijgen want we zetten die torens gewoon niet meer in als beloning, en als jullie van de huidige toren ook zo'n 3 exemplaren hebben staan...
  5. Fdm1407

    Feedbacktopic wijzigingen culturele nederzettingen

    Als je Alca weg is hoe bouw je dan een leger op in een volgend tp
  6. Fdm1407

    Feedbacktopic wijzigingen culturele nederzettingen

    Ik vind het allemaal nog wat vaag, bijvoorbeeld achter yggdrasil nivo 9 staat er in de laatste kolom verkrijgbaar na 15 voltooiingen betekent dat dat je vikingen 15 keer moet uitspelen van begin tot eind?
  7. Fdm1407

    Discussietopic 1.275

    Dit is de motivatie reden: FOE-78934: We hebben de hulpvolgorde van gebouwen aangepast om een vloeiendere spelervaring te bieden. Ons nieuwe systeem heeft verschillende groepen, en binnen de groepen worden gebouwen geprioriteerd op basis van het level. Wat mij betreft een volkomen...
  8. Fdm1407

    De kwelling van de dagelijkse inning.

    Ik in mijn 15 beste gebouwen eerst met mijn BMW dan moet ik 3 of 4 keer tussendoor 100+ fp's kwijt, vind ik geen punt want het betekent immers dat ik goed verdien, ik krijg van die 15 gebouwen 4 of 5 pop-ups en dat is behoorlijk irritant maar daar blijft het ook bij als je daarna de 5 dia's knop...
  9. Fdm1407

    Gildekashandel

    Ik denk dat bij vrijwel alle gildes tekorten of dreigende tekorten vooral in de lagere tijdperken vanaf KOL naar beneden zijn omdat leden nou éénmaal verder gaan in de tijdperken, dus ben ik bang dat jouw idee weinig gaat opleveren.
  10. Fdm1407

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    "Maak je klaar voor het gloednieuwe Kampioenschap van de Gildestrijdperken! Gedurende zes Strijdpersseizoenen zal jouw Gilde concurreren met andere Gildes in jouw Strijdperk voor echt unieke prijzen, in het begin - voor Gildes in de Diamanten divisie. Een Kampioenschap biedt nieuwe beloningen...
  11. Fdm1407

    Vechten In Titan

    Ik laat genoeg over voor mijn gildegenoten en ook mijn tegenstanders in GSP gun ik hun gevechten, je verwart me met die akelige dammers. Ook zonder te dammen kan je al snel aan 300 gevechten komen dat is minder dan 2 sectoren. Bovendien ga je voorbij aan mijn eerste zin waarbij ik zeg dat ik...
  12. Fdm1407

    Vechten In Titan

    Ik baal als een stekker van het vechten in Titan, ik heb jaren lang gewerkt aan een hoge aanval en verdedigingsbonus en heb nu 2000% aanval en 1500% verdediging waarmee ik tot Titan blind kon aanvallen met in ieder tijdperk 1 sterke legereenheid waarvan ik er 3 opstelde aangevuld met schurken...
  13. Fdm1407

    Discussie antiquariaat

    Het is idd helaas iets geworden waar alleen de spelers die nog niet zo heel ver zijn wat aan hebben
  14. Fdm1407

    Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    Idd, ik heb ook geen enkel probleem met 3 grenadiers en 5 schurken en ik verwacht er in Titan ook nog wel een eind mee te komen
  15. Fdm1407

    Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Over dia's winnen in de nieuwe opzet houden ze wijselijk hun mond, 3x 30% kans op 90 dia's in level 4 zeggen ze maar na drie weken beta en negen kansen heb ik precies 0 dia's gewonnen, volgens hun eigen zeggen op de beta server zou je per expeditie 4 uitspelen aan 90 dia's moeten zitten in...
  16. Fdm1407

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Dit paste niet binnen de visie van Innogames want ze hebben toegegeven een inschattingsfout te hebben gemaakt wat betreft de indeling van de divisies, alleen hebben ze nooit geprobeerd die inschattingsfout te herstellen, er zit namelijk wel geld in zoals het nu gaat en dat geeft ze tijd om...
  17. Fdm1407

    Gildestrijdperken discussie

    Antwoord naar mijn hart, had het niet beter kunnen verwoorden;) Wat ik nog de grootste flop vind is dat Foe wel al ik weet niet hoe lang geleden heeft toegegeven dat ze bij de introductie ven GSP een inschattingsfout hebben gemaakt waar het de indeling van de divisies betreft maar er vervolgens...
  18. Fdm1407

    Visuele upgrade van grootse gebouwen

    Subtiele veranderingen (met de nadruk op subtiel) maken een gebouw toch niet meteen onherkenbaar? Ik vind het een leuk idee iig alleen iedere 10 levels is dan wel te veel van het goede.
  19. Fdm1407

    Reliekentempel bedrog.

    Ook zijn het vaak de betere relieken waar je wat meer moeite voor moet doen, de gouden en groene, de zilveren reliek staat niet vaak ver weg in de wolken.
  20. Fdm1407

    Discussietopic 1.185

    Ik vind het verre van een verbetering dat ik moet kiezen om te plunderen of terug naar mijn stad gaan na een geslaagde aanval, ik plunder niet maar wil ook niet terug naar mijn stad na iedere aanval maar gewoon door naar de volgende buur, en als plunderaar schiet je er ook niks mee op want die...
Bovenaan