Zoekresultaten

  1. Avalee

    Bouwmenu leeg

    Ik kan geen enkel gebouw plaatsen want mijn bouwmenu is compleet leeg! Dit is alleen in Firefox browser. In Microsoft browser geen problemen.
  2. Avalee

    Geen bonus meer bij culturele nederzettingen

    Ik krijg al een week geen bonus meer bij het innen van goederen van de Vikingen. Ik weet dat het geen garantie is dat je een bonus krijgt, maar heb nu al zeker 12x geen bonus gehad bij 5 gebouwen. Dat is dus 12x5x 7.5% geen bonus gehad. Zo wordt het onmogelijk om de nederzetting op tijd af te...
  3. Avalee

    Tijdperken opnieuw inrichten

    Ben nu in Heden en nam een kijkje in het onderzoekcentrum. Het valt me op dat er wel erg veel verschil zit tussen de tijdperken: Morgen: 18 onderzoeken Toekomst: 20 onderzoeken Arctisch: 31 onderzoeken Oceanisch: 56 onderzoeken Kan dat nou niet beter gebalanceerd worden zodat je niet bij de ene...
  4. Avalee

    Meer tijdperken

    Zijn er plannen voor meer tijdperken? Ik zit nu nog in de bronstijd maar ben een beetje gaan bladeren en zag toch wel grote gaten in de tijdperken. Bijvoorbeeld tussen de ijzertijd en de middeleeuwen. Zit toch wel zo'n 500 jaar tussen. IJzertijd: 800 BC tot 0 Middeleeuwen: 500-1500 Ook tussen...
  5. Avalee

    Noob vragen

    Ben net begonnen en heb wat vragen (zag ze niet in de FAQ): 1: Er zijn verschillende woonhutten en verschillende goederenhutten. Wat is daar de bedoeling van? Hoe weet ik welke de beste is en moet ik dan de mindere verwijderen? 2: Als ik naar een nieuwe tijd ga, moet ik dan alle gebouwen...
Bovenaan