Zoekresultaten

  1. Avalee

    Discussietopic verjaardagsevenement 2023

    Ik snap er geen hout van. Kan iemand me het uitleggen alsof ik 5 ben?
  2. Avalee

    Bouwmenu leeg

    Ok weet niet wat er gebeurd is maar alles doet het weer. Zowel FOE als Elvenar werkt weer zoals het moet. Bouwmenu is ook weer terug. Heel vreemd allemaal, maar ben blij dat ik weer verder kan.
  3. Avalee

    Bouwmenu leeg

    Ik weet niet wat er aan de hand is maar wrijwel geen enkel Gameforge game werkt nog. Elvenar kom ik na lang wachten op het inlogscherm maar vervolgens laadt het voortdurend. FOE, hetzelfde, inlogpagina verschijnt niet. Enkel op de Microsoft browser, maar als ik daar op inlog, een eeuwigdurend...
  4. Avalee

    Bouwmenu leeg

    Ok gedaan maar nu kan ik niet eens meer het spel in. Zelfs het inlogscherm laad niet meer. Het zou kunnen komen door een recente NVidia update, maar andere onlinegames heb ik geen probleem mee. Op de Microsoft browser kom ik ook het spel niet meer in btw. Zelfde geldt trouwens voor Elvenar, kom...
  5. Avalee

    Bouwmenu leeg

    Ik zal helaas wel moeten, maar het is wel een beetje gek natuurlijk.
  6. Avalee

    Bouwmenu leeg

    Ik kan geen enkel gebouw plaatsen want mijn bouwmenu is compleet leeg! Dit is alleen in Firefox browser. In Microsoft browser geen problemen.
  7. Avalee

    Discussietopic Fauna Evenement 2022

    Goh wat een verassing zeg; Een gebouw voor aanvallers, alweer de vierde op een rij. Voor mij dus eentje om te skippen.
  8. Avalee

    Discussietopic: Voetbalbeker 2022

    Nu al 3 evenementgebouwen achter elkaar die enkel nuttig zijn voor aanvallende spelers. Kan dat nou echt niet anders?
  9. Avalee

    Nieuwe spelers op een oude wereld

    En investeer ook eens in een Galatatoren. Op level 10 houd ie al bijna 1 op de 3 plunderingen tegen. En verder natuurlijk gewoon alle productie op 24 uur zetten en innen op dezelfde tijd. Worden de plunderaars het vanzelf wel zat.
  10. Avalee

    Discussietopic: Forge of Empires - 10e Verjaardag!

    Heb een error. Ik had de dagelijkse prijs Schurkenschuilplaats vervangen door Sentinel upgrade. Maar toch kreeg ik de schurkenschuilplaats.
  11. Avalee

    Discussietopic: St. Patrick's Day - Evenement

    Al weer een gebouw voor aanvallers. Ik sla deze over.
  12. Avalee

    Discussietopic: Forge Friday 2021

    Je gaat me toch niet zeggen dat een Huis der verschrikking upgrade voor 2100 diamanten (zo'n 25 euro) een aanbieding is?
  13. Avalee

    Discussietopic: Fauna Evenement 2021

    Op zich is het best een aardig puzzelspelletje, maar er komt zooooo veel geluk bij kijken.... Na vrijwel alle opdrachten gedaan te hebben krijg ik het gebouw maar op level 5. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Erg jammer, want het is een mooi gebouw dat ik graag in mijn stad had gehouden maar...
  14. Avalee

    Discussietopic mega mei-aanbiedingen 2021

    Ik ken die 'aanbiedingen' van jullie onderhand wel. 2000 diamanten voor een liefdesboom of zoiets. Nee dank je.
  15. Avalee

    Discussietopic 1.199

    Een specifieke missieopdracht voor de Galatoren? Heb ik nooit gehad. Bij geen van mijn 3 dorpjes trouwens. Heb hem met veel moeite kunnen bouwen door te doneren aan de weinige lieden die hem al hadden.
  16. Avalee

    Discussietopic: De Galatatoren

    Ik heb de toren op level 10 staan en hij houd ongeveer 1 op de 10 plunderingen tegen. Kost me teveel moeite om steeds weer mensen te zoeken die hem aan het levelen zijn. Snap niet dat je de blauwdrukken niet gewoon krijgt zoals de andere wonderen.
  17. Avalee

    Discussietopic 1.198

    Inderdaad ja. Zeer iritant die scrollbalken.
  18. Avalee

    Discussietopic zomerevenement 2020

    Kan dat rad en schipje niet geautomatiseerd worden? Na 56 dubloenen wilde ik ze wel verzilveren maar 56 keer dat rad laten draaien en 56 keer laten stoppen is zeer tijdrovend. Vervolgens ook nog eens 56 keer dat kompasje aanklikken en die animatie van dat kompas en schip aankijken.... zucht. En...
  19. Avalee

    Hoe kan je een buur verwijderen

    Gewoon alles op 1-dag productie zetten en alles op hetzelfde tijdstip verzamelen. Zo valt er niks te halen voor je plunderaars. Werkt als een trein.
  20. Avalee

    Discussietopic mega mei-aanbiedingen

    Toen ik de aankondiging zag, wist ik dat dit weer zeer lachwekkend zou worden. Ik had nog wel een vage hoop dat ze hadden geleerd van de respons van de vorige 'mega' aanbiedingen maar nee hoor. Inno, zelfs al haal je nog 50% van deze 'aanbiedingen' af, dan zal nog niemand dit serieus nemen. Ga...
Bovenaan