Zoekresultaten

  1. Marsertssythesizer

    ik geloof dat ik het leger niet helemaal begrijp. Krijg het ook niet meer sterker. Het zwaardje Staat op 267 % en het schildje op 97% En m.n. Die laatste krijg ik niet meer hoger. Pas nog de globefontein geplaatst, maar die geeft dus niks meer. Ja alleen als ik een drummer of vaandeldrager in...
  2. Marsertssythesizer

    Continent vrijgespeeld. En kan nu marserts vinden door of te vechten of door te onderhandelen. Dat laatste doe ik dus altijd omdat ik met vechten niet meer kan winnen. Ook kan ik geen sector mee vrijspelen door te vechten. De tegenpartij mag altijd eerst, en als ik dan mag is mijn halve leger al...
  3. Marsertssythesizer

    Oké, ik kom er net achter dat ik op dat continent geen toegang heb. Je moet eerst de vorige helemaal veroveren. Dat kost met nog wel een paar weken Om dat voor elkaar te krijgen.
  4. Marsertssythesizer

    Oké, ik heb inmiddels al aardig wat continenten vrijgespeeld, maar niets gevonden dan munten, voorraden en goederen. En elke keer als je er een heb vrij gespeeld moet je weer ruim een dag wachten voordat er weer een vrij is. de lol is er inmiddels wel een beetje vanaf zo.
  5. Marsertssythesizer

    Oké, maar ik heb marserts nodig om verder te komen. En daar heb je een marsertssythesizer voor nodig.
  6. Marsertssythesizer

    Hallo, ik zit inmiddels in wereld mars. Maar kom niet meer verder. Ik heb een marsertssythesizer nodig, maar geen idee hoe daar aan moet komen.
  7. Leger op continentkaart kan niet winnen.

    Inmiddels bovenstaand geprobeerd, maar in het tweede gevecht gaat het toch weer mis. Ik mag 1 keer aanvallen en de tegenpartij b.v 4 keer. En dat iedere keer weer. Dus kan je nooit winnen. Als is je leger nog zoveel sterker dan de tegenpartij. Jammer, maar dit maakt het spel niet zo leuk meer...
  8. Leger op continentkaart kan niet winnen.

    Oké, ik vecht zeker niet op automaat. Is ook niet leuk om te doen. Als mijn leger weer op sterke is ga ik jullie tips zeker proberen.
  9. Leger op continentkaart kan niet winnen.

    Arctische toekomst, maar ik had dit ook al bij de vorige tijdperken.
  10. Leger op continentkaart kan niet winnen.

    Hallo allemaal, Ik speel dit spel al best lang, maar snap niet hoe ik mijn leger moet opstellen op de continentkaart. Mijn leger is veel sterker dan de tegenpartij. Maar omdat die 2 legers heeft kom ik er niet meer doorheen. Het eerste leger kan ik redelijk makkelijk verslaan, maar het tweede...
Bovenaan