Leger op continentkaart kan niet winnen.

Hallo allemaal,
Ik speel dit spel al best lang, maar snap niet hoe ik mijn leger moet opstellen op de continentkaart.
Mijn leger is veel sterker dan de tegenpartij. Maar omdat die 2 legers heeft kom ik er niet meer doorheen. Het eerste leger kan ik redelijk makkelijk verslaan, maar het tweede lukt me niet meer. Ik mag dan zelf heel weinig vechten. Met als resultaat dat ik steed verlies.
 

bonke35

Actief lid
ik heb arctisch bijna af met alleen maar toekomst legers
ik gebruik eigenlijk alleen maar de hoovertanks en schurken
 

DeletedUser10486

Guest
inderdaad hovertank en 7 schurken. Of als er veel plasma artillerie staat, gaat het ook wel met een drakendrone en 7 schurken. En 8 verkenningsstijders gaat ook wel eens als er de juiste eenheden staan. Wel steeds manueel vechten, niet op automaat.
 

bonke35

Actief lid
plasma's gaan recht op je hoovers af als ze vooraan staan
en aangezien ik alleen maar toekomsttroepen heb zal dat nog een hele kluif worden :)
 
Inmiddels bovenstaand geprobeerd, maar in het tweede gevecht gaat het toch weer mis. Ik mag 1 keer aanvallen en de tegenpartij b.v 4 keer. En dat iedere keer weer. Dus kan je nooit winnen. Als is je leger nog zoveel sterker dan de tegenpartij. Jammer, maar dit maakt het spel niet zo leuk meer. Kom al weken niet meer verder op de kaart,
 

Joey-the-king

Actief lid
Inmiddels bovenstaand geprobeerd, maar in het tweede gevecht gaat het toch weer mis. Ik mag 1 keer aanvallen en de tegenpartij b.v 4 keer. En dat iedere keer weer. Dus kan je nooit winnen. Als is je leger nog zoveel sterker dan de tegenpartij. Jammer, maar dit maakt het spel niet zo leuk meer. Kom al weken niet meer verder op de kaart,

Gebruik je wel een goede combinatie ?
Welke eenheden gebruik je? Hoeveel aanvals persentage heb je? Wat zit er in defence van de tegenstander en hoeveelprocent hebben die?
 
Bovenaan