Rivaal in faunaspel

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Niet elke ronde zal elke kleur tegels bevatten, als je de blauwe nu niet hebt dan misschien wel de volgende ronde.
 

loena2

Nieuw lid
ja nu vraag hij rode ... maar die heb ik nog nooit gezien in het spel... orangje wel maar die bedoelen ze blijkbaar niet want die neemt hij niet aan.
 

Tigeres

Nieuw lid
Dat dacht ik ook maar kreeg net een bord met rode tegels dus Loena blijf proberen :)
ja nu vraag hij rode ... maar die heb ik nog nooit gezien in het spel... orangje wel maar die bedoelen ze blijkbaar niet want die neemt hij niet aan.
 

jovayana

Actief lid
Ik kan maar 1 advies geven voor de rivaal , vergeet hem , doe enkel wat je niets kost , wil je hem uitspelen kost het je tijd en diamanten.
Het is de moeite niet om hem uit te spelen dan ben je beter af met gewoon de extra zilveren en gouden prijzen te kopen voor 25 euro daar heb je veel meer aan. Als je dit 3x (want er volgen nog 2 rivalen) moet doen kost het je meer dan die 25 euro.
Ook bij St-Patrick nu actief op de beta is er een rivaal aan de gang en is ook weer een complete ramp, innogames maakt er geen ontspannend spel meer van maar een dagtaak waar niet de werknemer beloond word maar de werkgever.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan maar 1 advies geven voor de rivaal , vergeet hem , doe enkel wat je niets kost , wil je hem uitspelen kost het je tijd en diamanten.
Het is de moeite niet om hem uit te spelen dan ben je beter af met gewoon de extra zilveren en gouden prijzen te kopen voor 25 euro daar heb je veel meer aan. Als je dit 3x (want er volgen nog 2 rivalen) moet doen kost het je meer dan die 25 euro.
Ook bij St-Patrick nu actief op de beta is er een rivaal aan de gang en is ook weer een complete ramp, innogames maakt er geen ontspannend spel meer van maar een dagtaak waar niet de werknemer beloond word maar de werkgever.
Tja, daar draait het hele spel nu om: zoveel mogelijk diamanten spenderen. Het spelplezier is niet meer belangrijk.
 
mini challenge nummer 1. Als je het goed speelt heeft dat geen diamanten gekost dus 0 euro Leuke uitdaging! Kost wel wat tijd.

Ik vind zelf de eventpass niet zoveel toegevoegde waarde geven. De meeste kits die je daar ontvangt kan je ook via de dagprijzen binnen slepen.
 
waren de beloningen wel een beetje fijn met je gekochte dia's? lijkt me persoonlijk een beetje zonde van het geld specifiek hiervoor
 

Adriaan 65

Nieuw lid
https://forgeofempires.fandom.com/wiki/2024_Wildlife_Event kan je zien wat je kon krijgen bij rivaal en wat je moest doen, daar waren de laaste 2 opdrachten upgradekits voor Alligator swamp en Tapir trails in totaal waren er 32 opdrachten. Had alleen faunamunten bij gekocht de dia's had ik daarvoor nog daar. Waar iemand dia's (geld) aan uitgeeft is ieder zijn eigen keus. Koop zo af en toe dia's met boosters van 100% of 200% (al zie je de 200% bekant niet meer) als beloning voor me zelf dat ik gestopt ben met roken.
 
Ik ben de eerste keer tot de eennalaatste challenge gekomen. Zonde van die 3 gouden tickets die ik moet missen. Had net iets te veel tickets en munten verbruikt om verder te kunnen komen. Tweede keer kwam ik nu tot de helft. Ik vind de beloningen op zich wel leuk, ik wilde toch al een wat groenere stad.
Ik heb geen dia's gekocht, maar gewoon bij elkaar gespeeld met de Expeditie en de Spelen, die heb ik gebruikt. De enige keer dat ik nu dia's kocht had ik inderdaad meer dan 100% extra; 39000 diamanten, best handig voor een evenement. Maar dat wordt hem niet heel vaak, dat is me te duur.
 
Bovenaan