"Maak je zin eens af."

Hoe kom je daar nou achter?

Fragmenten van zilveren u...
10 willekeurige eenheden ov...
Fragment van Selectiekit voo...

Ja, wàt? Zo irritant dat je nooit kunt klikken op die dingen, want zodra je klikt, is het weg. Je hebt geen idee!
Dus: is het een idee als het mogelijk wordt te weten waarvoor je spaart? Lijkt me geen raar iets, toch? Dus maak het aanklikbaar, of zorg dat er een regel onder past (of desnoods meerdere) zodat alles leesbaar is.

Ja - wat.png
 

bonke35

Actief lid
aanvallend zou ook gewoon een pijltekentje kunnen zijn ->pijl van je af aanvallend en <-pijl naar je toe verdedigend
vind het ook lastig die lange teksten die je niet kan lezen
 
Laatst bewerkt:
In principe geven de icoontjes natuurlijk veel aan voor percentages.
Maar ik ben het wel eens met dat het voor de fragmenten erg vervelend is. Je hebt zo geen idee welk fragment je precies krijgt.
iemand naar foe wiki verwijzen vind ik wel erg makkelijk. In mijn ogen zou je in het spel zelf moeten kunnen zien wat je krijgt en niet naar een externe site hoeven te gaan.

Ik ben wel een voorstander van dat je ook fragmenten van een selectiekit kan aanraken en dan kan zien wat er in die selectiekit zit, net zoals bij de fragmenten in je inventaris. Maar een regelterugloop zou al een grote stap in te goede richting zijn,
 
Op beta hebben ze inderdaad nu een schuivende tekst zodat je alles kan lezen als je genoeg je best doet en lang genoeg wacht.
Echter vind ik het wel jammer dat je nog steeds niet kan zien wat de fragmenten die je van de gebouwen krijgt nou eigenlijk doen.
Je zult dus nog steeds naar de wiki moeten om hier achter te komen
 
De tekst schuift nu, ik keek eerst wel raar, maar het werkt.
Wat ik nog steeds wel zou willen is het volgende: Ik heb een levendige Herfstwijngaard die fragmenten van de een Appelboom en een Paddentroon produceert. Dan wil ik dus bij de puzzelstukjes van die appelboom (die ook weer fragmenten van een cidertuin oplevert) weten wat die cidertuin doet. :) Ja, ik ga daar idd voor naar de wiki en die legt het uit, maar dit kan wel iets meer op een manier dat je 'doorklikt'.
 
Bovenaan