Speler zoeken

DeletedUser10860

Guest
Hallo, ik wil een speler zoeken die het spel ook speelt. Via speler zoeken lukt het niet, kan speler in de lijst niet vinden. Heeft iemand suggesries voor mij
 

DeletedUser

Guest
Dit spel heeft meerdere werelden. Je moet op iedere wereld apart zoeken als je niet weet op welke wereld die speler speelt.
 

DeletedUser10851

Guest
Dit spel heeft meerdere werelden. Je moet op iedere wereld apart zoeken als je niet weet op welke wereld die speler speelt.
Ik zit met dezelfde vraag. Maar ik weet zelfs niet hoe je binnen dezelfde wereld kunt zoeken. Zou je nog iets meer kunnen vertellen?
 

DeletedUser

Guest
PC

Links boven in het spel zie je een lauwerkrans met jouw globale rang. Daar op klikken en dan krijg je de ranglijsten. Rechts bovenin zit de zoekfunctie.

App

Gouden cup links bovenin. De rest wijst zichzelf.
 

DeletedUser2073

Guest
Denk eraan dat je de naam goed spelt en leestekens goed neerzet. Het is erg gevoelig. Ben een tijdje aan zoeken geweest naar een naam. Deed dat zonder de punt erachter, en kwam niet tevoorschijn. Dus is erg gevoelig hiervoor.
 

DeletedUser

Guest
Denk eraan dat je de naam goed spelt en leestekens goed neerzet. Het is erg gevoelig. Ben een tijdje aan zoeken geweest naar een naam. Deed dat zonder de punt erachter, en kwam niet tevoorschijn. Dus is erg gevoelig hiervoor.

Onzin. Als ik zoek naar "dush" dan krijg ik alle namen met die lettercombinatie er in te zien. Zoek ik op Staryhigh dan krijg ik Staryhigh.. (met twee punten er achter). Je kan dus beter die punt juist niet gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
Onzin. Als ik zoek naar "dush" dan krijg ik alle namen met die lettercombinatie er in te zien. Zoek ik op Staryhigh dan krijg ik Staryhigh.. (met twee punten er achter). Je kan dus beter die punt juist niet gebruiken.

Dat is ook mijn ervaring.
 

DeletedUser10486

Guest
Spelers en gilden met "vieze" tekens in hun naam zijn zeer moeilijk te vinden. Probeer de ASCII code van dat teken dan maar te achterhalen, of je kan die niet vinden met de zoekfunctie. Als je wil gevonden worden, zet dan geen speciale tekens in je naam....

En de 0 (cijfer) en de O (hoofdletter) en de l (kleine letter L) en de I (hoofdletter i) laat je beter ook achterwege.
 

DeletedUser

Guest
Spelers en gilden met "vieze" tekens in hun naam zijn zeer moeilijk te vinden. Probeer de ASCII code van dat teken dan maar te achterhalen, of je kan die niet vinden met de zoekfunctie. Als je wil gevonden worden, zet dan geen speciale tekens in je naam....

En de 0 (cijfer) en de O (hoofdletter) en de l (kleine letter L) en de I (hoofdletter i) laat je beter ook achterwege.

Echt complete onzin. Als ik jou wil vinden dan hoef ik slechts "Stefan" in te voeren. Dan krijg ik alle namen waar "stefan" in zit, dus ook Stefan@#$%
 

Mr.Quib

Actief lid
Geen onzin, probeer 'New Empire' of een ander gilde met speciale tekens maar eens te zoeken. En ook spelers met normale tekens duiken soms pas op als je de complete naam invoert.
 

DeletedUser

Guest
Geen onzin, probeer 'New Empire' of een ander gilde met speciale tekens maar eens te zoeken. En ook spelers met normale tekens duiken soms pas op als je de complete naam invoert.

Ik heb daar geen last van. Door je zoekterm klein te houden moet je misschien even door een aantal bladzijden heen bladeren, maar dan heb je wat je zoekt. Als ik bij Gilden zoek op "vin" dan vind ik moeiteloos .-= Vindicta =-. , maar ook Howl's Moving Castle.

Je moet de juiste zoekkeuze maken.
 

Mr.Quib

Actief lid
Heb zo even geen voorbeeld voor je, maar er zijn situaties waarbij bv. 'vin' niet de juiste speler laat zien, maar 'vindicta' wel. En nee, dat ligt dan niet aan het feit dat het op pagina 100 zou staan.

Edit: heb een voorbeeld voor je, probeer Chalinna maar te zoeken met alleen Ch of Cha als zoekterm...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Dat bedoel ik dus met de juiste zoekkeuzes. Ch is niet logisch. Met Cha heb ik haar op C bovenaan pagina 2. Lijst wordt weergegeven op basis van punten en dat plaatst Charlemagne bovenaan. Chalinna is op C niet echt actief en komt daardoor op pagina 2.

Een betere keuze is om te zoeken op "linna". Kans dat je dat vaker tegenkomt is veel kleiner. Op C komt dan alleen zij naar boven.
 

DeletedUser10486

Guest
En hoe vind jij gilden als New Empire en The White Lotus (beide op Brisgard), via de zoekfunctie?
 

DeletedUser

Guest
En hoe vind jij gilden als New Empire en The White Lotus (beide op Brisgard), via de zoekfunctie?

Via pagina 1 van de Gilde Ranglijst.

De discussie gaat over zoeken naar spelers met of zonder een punt achter een naam. Niet over creatieve Gildes. Spelersnamen op die manier ben ik nog niet tegengekomen en als die er wel zijn wens ik ze veel succes met inloggen.
 

Mr.Quib

Actief lid
Dat bedoel ik dus met de juiste zoekkeuzes. Ch is niet logisch. Met Cha heb ik haar op C bovenaan pagina 2. Lijst wordt weergegeven op basis van punten en dat plaatst Charlemagne bovenaan. Chalinna is op C niet echt actief en komt daardoor op pagina 2.

Een betere keuze is om te zoeken op "linna". Kans dat je dat vaker tegenkomt is veel kleiner. Op C komt dan alleen zij naar boven
Als ik op B zoek op Cha, komt Chalinna helemaal niet in de lijst voor, dat is het probleem waar het over gaat. Dat jij dat nog nooit bent tegengekomen is geen reden om maar door te blijven zagen over dat het aan de zoekterm ligt.
 

DeletedUser

Guest
Als ik op B zoek op Cha, komt Chalinna helemaal niet in de lijst voor, dat is het probleem waar het over gaat. Dat jij dat nog nooit bent tegengekomen is geen reden om maar door te blijven zagen over dat het aan de zoekterm ligt.

En als je op "linna" zoekt heb je haar direct. Je weet wie je zoekt, lukt "cha" niet, dan probeer je toch iets anders. Het is geen probleem. Als wij beiden op Google zoeken met dezelfde zoekterm krijgen we ook niet dezelfde resultaten. Het is zoeken, niet krijgen wat je wil.
 

DeletedUser

Guest
Als ik op B zoek op Cha, komt Chalinna helemaal niet in de lijst voor, dat is het probleem waar het over gaat. Dat jij dat nog nooit bent tegengekomen is geen reden om maar door te blijven zagen over dat het aan de zoekterm ligt.

Ik ben undercover :cool:
 
Bovenaan