Feedbacktopic vijfjarig jubileum

DeletedUser10486

Guest
De missies zijn al gedaan. Wel wat diamantjes gebruikt om de provincie te verkennen (geduld is niet mijn sterkste punt).
Ik vind wel dat ze behoorlijk gierig geweest zijn met het aantal munten dat die koning en koningin opleveren. Die "Garden Ruins" is kennelijk een versiering, en hoeft bijgevolg niet aan een weg te liggen?
 

mcsp

Actief lid
In mijn beta inventaris zit er nochtans eentje die stug volhoudt dat hij geen weg nodig heeft ... de koning en de koningin hebben wel een weg nodig ...
 

DeletedUser10581

Guest
Jeetje, ik zie de beloning voor de spelers terug in dit event!

- Als ik het goed begrijp en heb gezien bij een aantal spelers is dat de koning en koning een afmeting van 2x2 hebben dat andere gebouw 3x3 is? Erg jammer dat ze verschillende afmetingen hebben en niet mooi als set bij elkaar passen! Dat maakt je stad gelijk zo chaotisch en slordig! En veel grotere spelers zitten al met ruimtegebrek. En ik ben heel benieuwd naar het 3e gebouw, was leuk geweest als hij iets extra's had toegevoegd aan de king and queen!

- Verder zie ik de beloningen er ook niet echt snel in terug, Een continent vrijspelen voor latere tijdperken duurt vaak wel een dagje of twee. Dus daar gaan de dia's.. :) En dan nog eens je ''vrienden'' gaan lastig vallen met nutteloze berichten... Mijn mailbox loopt vol met berichten waar ik echt niks mee kan! Wil gewoon niet gedwongen worden om mensen te berichten anders had ik wel een dom facebook spel gekozen waar dat vaak word gevraagd!

En daarnaast die domme boosts als 50% extra munten, goederen en verdediging voor x aantal uur? Waarom gewoon niet prijzen waar men echt wat aan heeft? Bedoel, een beetje speler heeft wel GG's staan waar hij/zij prima mee uit komt! Geeft dan een extra uitbreiding of iets waar de spelers echt blij mee zijn! De spelers van het eerste moment spelen namelijk al 5 jaar en hebben hun GG's waarschijnlijk al op een bepaald niveau dat ze niet op extra munten zitten te wachten..
 

DeletedUser

Guest
De tuin voegt toe aan de Koning en Koningin of eigenlijk de Koning en Koningin aan de tuin.
Misschien wat groot maar ik heb het op beta en het is erg mooi.
De garden geeft in combinatie met de Koning en Koningin extra tevredenheid en stadsverdediging.
Als het beiden raakt is de verdediging sterker In LM tot 5% (ik weet niet of dat per era wisselt).
Uiteindelijk heb ik op beta alleen de Koning & Koningin laten staan dat was toch het meest ruimte efficient.
5 jaar FoE wil ik toch wel vieren in mijn stad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En dan nog eens je ''vrienden'' gaan lastig vallen met nutteloze berichten... Mijn mailbox loopt vol met berichten waar ik echt niks mee kan! Wil gewoon niet gedwongen worden om mensen te berichten anders had ik wel een dom facebook spel gekozen waar dat vaak word gevraagd!

Je hoeft je vrienden niet lastig te vallen. Ieder bericht is goed. Een verzoek om handel in de gildemail werkt ook.
 

DeletedUser10581

Guest
Je hoeft je vrienden niet lastig te vallen. Ieder bericht is goed. Een verzoek om handel in de gildemail werkt ook.

Klopt, maar je hebt altijd van die spelers die het wat te letterlijk nemen.
 

DeletedUser10486

Guest
2FP per dag extra voor een 3x3 gebouwtje is toch een redelijke bonus, zeker als het niet aan een weg moet liggen. Ik zie genoeg spelers die 5x4 gebouwen staan hebben voor 2 FP's per dag.
De open vakjes vul ik wel met overwinningstorens.
 

DeletedUser

Guest
Is een IM ontvangen of schrijven al lastigvallen?
Computers verarmen sociale vaardigheden blijkbaar in sommige gevallen.
Wat mij betreft ligt het er toch echt aan wat er in de IM staat.
Het is tenslotte een sociaal spel zeker met je vrienden en gildeleden.
Je helpt elkaar, bezoekt eventueel elkaar's Taveerne ik zie werkelijk niet hoe het aanstootgevend zou kunnen zijn een berichtje te ontvangen/ sturen.
 

DeletedUser

Guest
2FP per dag extra voor een 3x3 gebouwtje is toch een redelijke bonus, zeker als het niet aan een weg moet liggen. Ik zie genoeg spelers die 5x4 gebouwen staan hebben voor 2 FP's per dag.
De open vakjes vul ik wel met overwinningstorens.

Die 2 fp per dag komen niet uit een 3x3 gebouwtje. Die komen uit je twee 2x2 gebouwtjes waar je dat 3x3 gebouwtje tegenaan moet zetten om dat te laten gebeuren. Je hebt uiteindelijk dus een 5x4 gebouw met 1 open hokje. Dat is dus slechts 1 overwinningstoren. Goed, je krijgt ook nog wat andere bonussen, maar die zijn nogal mager. De muntenbonus is lager dan die van een KA. De ruïne geeft veel minder tevredenheid dan een tijgerrots en een gelijke verdedigingsbonus. Wat dan overblijft zijn een lullige 42 medailles per dag in oceanisch en 5 goederen uit je tijdperk. Daar hoef je het echt niet voor te doen.
 

DarthRonin

Actief lid
Ik hoor berichten dat mensen de prijs maar op 1 wereld kunnen innen.
Klopt dit of krijg je die ruine wel op alle werelden?

Uit de tekst van de aankondiging kan ik slechts opmaken dat hij de 24e in het inventaris wordt geplaatst, maar niks dat het maar op 1 wereld zou zijn.
Als dat het geval is voel ik me flink bekocht met het scouten van een provincie die ik ook voor een zinvol evenement had kunnen gebruiken.
 

DeletedUser10804

Guest
Super:)...dat stukje had ik over t hoofd gezien:eek:...daarom ook me vraagje.;)
Bedankt voor t antwoord


Btw ik ben ook blij met de nieuwe diamanten (1200 wel prijzig:eek: maar ok) en medaille uitbreiding ... net wat ik nodig had ;)
Ik heb hem of haar in iedergeval de ruine.

Straks ook weer als offtopic wordt verwijdert, slecht in nederlands forum posten en vrienden maken :p. Ik zat en zit vooral op de engelstalige beta / ios Beta test :$
 

DeletedUser10804

Guest
Ik hoor berichten dat mensen de prijs maar op 1 wereld kunnen innen.
Klopt dit of krijg je die ruine wel op alle werelden?

Uit de tekst van de aankondiging kan ik slechts opmaken dat hij de 24e in het inventaris wordt geplaatst, maar niks dat het maar op 1 wereld zou zijn.
Als dat het geval is voel ik me flink bekocht met het scouten van een provincie die ik ook voor een zinvol evenement had kunnen gebruiken.

Persoonlijke interpretatie is 1 spelers wereld, zelfde als met diamanten aanschaffen het is per spelerswereld / speelveld. Anders zou ik voor alle werelden ook overall diamanten voordeel hebben. Tot op heden niet gebleken ;-) Misschien ben ik dan weer te negatief
 

DeletedUser7056

Guest
Leuk die 3 nieuwe gebouwtjes!
Ook leuk dat ze als een 5-Jarig geschenk geplunderd kunnen worden....*zucht*

Al 2 dagen is de koningin een gewild plunderstation met 5 goederen en 1fp.....NOG NIET KUNNEN INNEN DUS!


Wederom de plank mis geslagen FOE :(
 

DeletedUser4527

Guest
Leuk die 3 nieuwe gebouwtjes!
Ook leuk dat ze als een 5-Jarig geschenk geplunderd kunnen worden....*zucht*

Al 2 dagen is de koningin een gewild plunderstation met 5 goederen en 1fp.....NOG NIET KUNNEN INNEN DUS!


Wederom de plank mis geslagen FOE :(

nog een dikke week dan ben je wellicht weer in een andere buurt, tot dan bedankt voor de goedjes :p
 

DeletedUser6877

Guest
Gefeliciteerd Forge of Events, maar mag het nu even wat minder met het aantal events, het ene is nog niet afgelopen of het andere begint alweer. Je kan gewoon het hele jaar je smidjes laten staan. Door een overvloed aan events raakt de lol van een event er af.
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd Forge of Events, maar mag het nu even wat minder met het aantal events, het ene is nog niet afgelopen of het andere begint alweer. Je kan gewoon het hele jaar je smidjes laten staan. Door een overvloed aan events raakt de lol van een event er af.

Te laat. Over 3 weken komt het Sir Arthur Conan Doyle evenement :D
 

Joey-the-king

Actief lid
Gefeliciteerd Forge of Events, maar mag het nu even wat minder met het aantal events, het ene is nog niet afgelopen of het andere begint alweer. Je kan gewoon het hele jaar je smidjes laten staan. Door een overvloed aan events raakt de lol van een event er af.

Mee eens, vroeger waren evenementen 'speciaal', je had zomerevent, winterevent, paasevent, halloween.. maar nu nog veel meer, elke maand wel 1.. Natuurlijk is het leuk dat je 'nieuwe' prijzen kunt winnen, maar het blijft jammer.
 
Bovenaan