Recente inhoud door Yapetus

  1. Fragmenten Kampioentoren in diamantdivisie.

    Na een tweede deelname aan een GS bij diamantendivisie krijgen we nu andere fragmenten van de kampioenstoren. De ene heten "Fragmenten selectiekit Kampioentoren" de andere heten " "Fragmenten Koninklijke toren der Kampioenen Selectiekit" Waarom twee soorten? Wat is het verschil? Dit is toch om...
  2. Onevenredigheid blauwdrukken grootse gebouwen.

    Komt het bij jullie ook soms voor dat je bij grootse gebouwen, sommige blauwdrukken heel veel hebt in aantal en dan van één bepaalde blauwdruk er geen enkele krijgt. Soms zit ik met 12 dezelfde blauwdruk en geen enkel van een ander. Dit is soms zeer frustrerend. Zou het niet eerlijker zijn dat...
  3. Discussietopic: De Galatatoren

    Ik ben vandaag OPNIEUW geplunderd door een veel sterkere speler. Het belachelijke aan alles is dan nog dat hij al een Galatatoren bezit en ik er nog altijd GEEN kan krijgen. Begrijpelijk dat er verschillende spelers stoppen na een bepaalde tijd. Volledig oneerlijk spel! In het begin was dit een...
  4. Discussietopic: De Galatatoren

    Galatatoren... Wanneer? Sommige spelers hebben hem, anderen kunnen hem blijkbaar nog altijd niet krijgen... Een beetje meer INFO is hier wel op z'n plaats...
  5. Oneerlijke aanvallen met plundering tot gevolg...

    Soms word je door buren aangevallen met een veel te hoge bonus voor aanval en verdediging. Deze kan oplopen tot 10 maal meer. Dit kun je dus onmogelijk winnen. Daarna krijg je er nog een plundering bij, wat voor mij het meest oneerlijke is. Als de Oogstschuur bijvoorbeeld wordt geplunderd...
Bovenaan