Recente inhoud door The Cloth

  1. Dagelijkse missies.

    Hoi Ik zit met het volgende; waarom worden er forgepunten gegeven als je bij de dagmissies een keuze maakt tussen bv goederen,munten en fp's tegenover een nieuw niveau 1 gebouw. Ik kies vandaag voor missie gerelateerd aan de Indiase tempelset (je hebt er ook andere - zen,chatri..). Wat ik...
  2. Discussietopic 1.197

    Productie verloopt snel enkel die vervelende 'zoom' is irritant....
  3. The Cloth

    F5
  4. Discussietopic Culturele Nederzettingen

    Bedankt voor de reply.
  5. Discussietopic Culturele Nederzettingen

    Ik heb ondertussen de nederzetting in Japan voltooid , geen frags maar wel de Shinto tempel. De laatste opdracht is dat je alle goederen nog X-aantal maal moet produceren. Dus je gebouw ergens midden de missies afbreken gaat je later toch weer voorraad en munten kosten om het terug op te bouwen...
  6. Discussietopic Culturele Nederzettingen

    Ok, mijn vraag is mss niet helemaal duidelijk. Ik bedoelde de productie die je reeds gemaakt hebt en in de inventaris zit. bv ; heb al 100 sojabonen en ik moet verder geen sojabonen meer produceren, verlies ik deze 100 bonen als ik het gebouw afbreek?
  7. Discussietopic Culturele Nederzettingen

    Vraagje; als je een goederengebouw afbreekt blijf je dn nog wel de gemaakte productie behouden ? Wil niets kwijtspelen voor ik een gebouw ga verwijderen...
  8. Egypte en leger(s) aanvallen.

    Beetje late reactie mss maar ik plaats mijn boogschutters op de plaats markering die aangeeft dat ze immuun voor afstandsaanvallen zijn. Het 2de level is iets moeilijker maar via mijn manier (enkel boogschutters en infanterie) is het me toch gelukt om alle drie de levels te halen. Kat en muis...
  9. Winterevenement 2020

    Gaan de upgrades voor de Bakkerij na het event nog ergens te verkrijgen zijn...
  10. Lange termijn strategie

    Ik ben ook nieuw in dit spel. Heb zo ongeveer dezelfde vragen als jou.
  11. Winterevenement 2020

    Ik heb er 50euro in gestoken. Niets is gratis dat besef ik wel maar ik vind die Hussel bij de cadeaus ook dikke bullshit. Ben je dicht bij de kalendersleutel komt er zo'n hussel inééns opduiken.... voor missie +- 45 valt dit niet zo op maar ééns je maar 1 missie per dag hebt en 4 kansen(...
  12. Winterevenement 2020

    Vervelend dat je vanaf missie +- 48 nog maar 1 missie per dag krijgt.
  13. Sinterklaaswedstrijd

    Een gulle schenking van een GG en de dag van de Sint valt weer mee.
  14. Bijdragebeloning

    Ok, dus als ik het goed begrijp krijg je gewoon wat er als beloning staat aangegeven en ben je alles van FP's wat je boven die beloning hebt geïnvesteerd kwijt. Bouw je De Arc dan gaan die beloningen omhoog zeg je. Interessant wel! BD's halen zie ik toch niet meteen lukken voor mij als ik zie...
  15. Bijdragebeloning

    Hoi, ik ben nieuw in dit spel en ik zag dat je een beloning krijgt als je een bijdrage levert in een andere speler zijn GG. Mijn vraag is of deze beloning bovenop jouw investering komt of staat dat los daarvan? vb; je investeert 10 punten en krijgt als beloning 10 punten , heb je dan een retour...
Bovenaan