Recente inhoud door PrivateHead

  1. PrivateHead

    Diamanten bevestiging Herhaalmissies

    FoE-Helper registreert de medialle vangst die je dan waarschijnlijk later een keer krijgt alsnog als Diamantbeloning. Zeker aan te raden als je (ook af en toe) op PC speelt om FoE-Helper te gebruiken.
  2. PrivateHead

    Diamanten bevestiging Herhaalmissies

    Je kan het een soort van in de gaten houden door op te letten of een HH missie Medailles levert, in dat geval heb je de diamanten al ontvangen. Zodra je de eenmalige diamantenbeloning hebt gekregen verandert die beloning namelijk naar Medailles. Zelf maak ik direct een lijstje met alle HH...
  3. PrivateHead

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Die kloppen niet, seizoen na seizoen hier hetzelfde ongeveer te zien. Altijd tot 110-120 uitputting maar kom zelden boven de 550 gevechten per dag uit als ik alleen knok met maximale bescherming. Dan kan je niet meer zeggen dat de kansberekening niet gesnapt wordt door spelers maar dan kan je...
  4. PrivateHead

    Incidentenmelder in app

    Op PC wordt het alleen gemeld als je daar een hulpprogramma voor gebruikt, zoals de Foe-Helper extensie.
  5. PrivateHead

    Discussietopic 1.270

    Omdat het precies uitpakt zoals ze hopen, ze willen van de grote spelers af. Die geven geen geld meer uit en het zijn de spelers die het leuke spel nog kennen. Met het verdwijnen van die groep verdwijnt het geklaag vanzelf.
  6. PrivateHead

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Je kan gewoon klagen over de 80% hoor, je koopt namelijk in game iets dat volgens de omschrijving 60-40-20% bescherming biedt, dan moet er wel geleverd worden wat er volgens de omschrijving gekocht is. Het is niet zo dat we het even vast kunnen houden/bekijken om te zien of we het wel goed...
  7. PrivateHead

    Halloween Mystery 2023 - Discussietopic

    Dit heeft wel een erg hoog Jan Klaasen en Katrijn gehalte, begin steeds meer te begrijpen waarom het spel ontwikkelt zoals we het krijgen voorgeschoteld. Ze denken dat het de kleuterschool is hier.
  8. PrivateHead

    Discussietopic: Halloween 2023

    Deze horror ga ik niet aan meedoen, helemaal de weg kwijt bij InnoGames.
  9. PrivateHead

    automatische verdediging domme strategie

    Ze passen dat altijd al toe op de continentenkaarten, daar wordt de schurk als laatste aangevallen. Daarom op de continenten altijd vechten met 8 gewone units ipv aangevuld met schurken. Het wil alleen nog wel een tijdje lukken op die kaarten als je met 2 hoovers en 6 schurken knokt, dat komt...
  10. PrivateHead

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Ik merk juist dat de samenwerking erdoor wegraakt, meeste spelers zijn klaar met een paar honderd gevechten en die doen ze dan wanneer het ze uitkomt omdat er nooit erg lang gewacht hoeft te worden om aan je maximale uitputting te kunnen komen. Waar voorheen spelers veel langer door konden gaan...
  11. PrivateHead

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Het sluiten van GvG is een mooi moment om mijn inzet elders te gaan leveren. Precies wat Joey zegt, omdat er voor Innogames niets aan GvG te verdienen is moet het verdwijnen. Dit voorspelde ik al vrij snel na de invoering van de gildestrijdperken, daar hoef je niet helderziend voor te zijn. In...
  12. PrivateHead

    Maximaal aantal leden in een gilde

    Op de website die ik je liet zien maar ook in het gilde op het gildeknopje dan het tabblad leden, alles met een rood bolletje gewoon eruit zetten. Bij voorkeur met een vriendelijk berichtje dat ze terug kunnen komen in het gilde als ze weer actief gaan zijn, dan hoeven ze alleen om een invite te...
  13. PrivateHead

    Maximaal aantal leden in een gilde

    https://foe.scoredb.io/NL7/Guild/340/Activity Je kan alles wat de hele maand grijs is zo uit het gilde zetten, die spelen niet meer of zijn in ieder geval al een maand niet online geweest. Maar waarschijnlijk heb je er al een boel uitgegooid want ik zie 61 leden in je gilde ;p
  14. PrivateHead

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Het nieuwe GS is een gemiste kans. De cap is prima (90% is mss fijner) maar daarbij de standaardbasis van 160 gevechten verhogen naar 220 en al die gebouwen die de sectoren opstuwen tot soms ruim 400 gevechten is compleet de plank misslaan. Veel spelers zijn na 1 of 2 sectoren al klaar voor de...
Bovenaan